کد خبر : 2012619 | 18 فروردين 1403 ساعت 17:18 | 4.9K بازدید | 8 دیدگاه

فرجی چشم به ترکیب اصلی پرسپولیس دارد

مدافع میانی پرسپولیس هرچند کار سختی برا.ی حضور در ترکیب اصلی دارد اما با امید زیادی این هدف را دنبال می‌کند

فرجی چشم به ترکیب اصلی پرسپولیس دارد

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی با گلزنی در آخرین دیدار تدارکاتی سرخ‌ها در جدال مقابل مس رفسنجان، اکنون آماده رقابت‌های باقی مانده فصل است.

مدافع میانی پرسپولیس که برای حضور در ترکیب اصلی رقبای سرسختی مثل گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان و همچنین علی نعمتی را پیش روی خود می‌بیند، با امید زیادی هدف بازگشت به ترکیب را دنبال می‌کند و توانسته طی تمرینات اخیر نظر اوسمار را جلب کند. فرجی که در پایان فصل قراردادش با سرخ‌ها تمام خواهد شد، در آخرین بازی تدارکاتی این تیم مقابل مس رفسنجان زننده تک گل تیمش بود تا سرخ‌ها با انگیزه بیشتری آماده شروع دوباره رقابت‌ها شوند.

اکنون در آستانه بازی حساس مقابل گل گهر سیرجان هرچند به نظر می‌رسد اوسمار بار دیگر قصد استفاده از زوج ملی‌پوش خود (گولسیانی و کنعانی زادگان) را داشته باشد اما فرجی نیز آخرین امیدهای خود را برای دستیابی به جایگاه حضور در ترکیب این تیم را دنبال خواهد کرد.

فرجی در روزهایی که سرخ‌ها با کمبود بازیکن مواجه بودند، در چند پست برای این تیم به میدان رفته و اکنون باید دید در فرصت کوتاه باقی مانده تا پایان فصل و در دو رقابتی که این تیم در جام حذفی و لیگ برتر پیش رو دارد، چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

دیدگاه‌ها