کد خبر : 2012739 | 18 فروردين 1403 ساعت 23:31 | 12.9K بازدید | 7 دیدگاه

باشگاه باید پشت ربیعی باشد

فروزان: نوبت ما بازیکن‌هاست که باخت را گردن بگیریم

سنگربان باتجربه تیم فوتبال ذوب‌آهن حسابی در صحبت‌های 4 دقیقه‌ای خود به حمایت از محمد ربیعی پرداخت و از باشگاه خواست پشت او خالی نشود.

فروزان: نوبت ما بازیکن‌هاست که باخت را گردن بگیریم

به گزارش "ورزش‌ سه"، محسن فروزان سنگربان تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل شمس آذر در ورزشگاه فولادشهر که منجر به استعفای محمد ربیعی شد، گفت: شرایط تیم که شرایط ایده‌آلی است. فقط ما بدشانسی آوردیم در چند بازی. چند بازی دو هیچ جلو بودیم ولی مساوی کردیم. به نظرم ما فقط بدشانسی آوردیم در یکی دو ماه گذشته. این دوره‌ها می‌گذرد. شما سپاهان و پرسپولیس را ببینید که به همین شکل بودند. فوتبال همینطوری است. روزهای خوب و بد دارد. 

ویدئو: 329124

او ادامه داد: یک مثالی هم هست که می‌گوید روزهای بد مثل دیوار زندان است. طولش بلند است ولی عمرش کوتاه است. این دوره هم برای ذوب‌آهن می‌گذرد.
فروزان که در نیم فصل دوم به ذوب آهن پیوست، درباره استعفای ربیعی هم اینطور با تاکید موضع گرفت: تنها کسی نباید برود، آقای ربیعی است. چون ما می‌دانیم چقدر شبانه روزی زحمت می‌کشد. فکر می‌کنم 15، 16 ساعت شبانه‌روزی زحمت می‌کشد. تیم حریف را آنالیز می‌کند. با بچه‌های خودمان صحبت می‌کند. نقاط ضعف آنها را می‌گوید و برطرف می‌کند. ما تیم جوانی هم هستیم و در حال جوانگرایی. درباره چمن زمین تمرین و مسابقات هم خود آقا محمد (ربیعی) است که تلاش می‌کند ما چمن خوبی داشته باشیم. 

او ادامه داد: ای کاش خیلی‌ها می‌دانستند که آقای ربیعی برای کوچکترین چیزها در این باشگاه دعوا می‌کند تا بتواند همین هواداران ذوب آهن را خوشحال کند. الان ما بازیکنان در جایی از لیگ ایستاده‌ایم که باید شکست‌‌ها و نتیجه نگرفتن‌ها را گردن بگیریم. خیلی از بازی‌ها ما بازیکنان کاری کردیم که تیم نتیجه نگیرد، اما آقای ربیعی به خاطر شعور و معرفت بالا گردن گرفت. الان هم چند نفر بیایند صحبت کنند. 

سنگربان باتجربه ذوب آهن در ادامه با خطاب قرار دادن هواداران اضافه کرد: ناراحت هستند ولی ای کاش سر تمرینات می‌آمدند و زحمات را می‌دیدند. امیدوارم این روزهای سخت زود تمام بشود. به طرفداران ذوب آهن قول می‌دهیم که آینده از آن ماست. آینده قشنگی است. ما بازی‌های بزرگی داریم. با تراکتور، سپاهان، استقلال، آلومینیوم داریم که همه قوی هستند. الان ما باید آرامش داشته باشیم. الان مجموعه باشگاه بیاید و به ما کمک کند. ما در یک کشتی هستیم و راه فوق العاده سختی داریم. اگر بخواهند پشت سرمربی و بازیکنان را خالی کنند، شرایط بدتر می‌شود. اما ما با آقای ربیعی به شرایط خوب برمی‌گردیم.

دیدگاه‌ها