کد خبر : 2012772 | 19 فروردين 1403 ساعت 06:25 | 14.5K بازدید | 8 دیدگاه

با مصدومیت مهدی‌مهدی‌پور:

فصل برای زبیر نیک‌نفس مهم شد

زبیر نیک‌نفس در بازی با مس رفسنجان عملکرد قابل قبولی داشت.

فصل برای زبیر نیک‌نفس مهم شد

به گزارش ورزش سه، مصدومیت مهدی مهدی‌پور و خروج او از زمین فرصت حضور یک نیمه ای زبیر نیک‌نفس در زمین را فراهم کرد و هافبک استقلال عملکرد خوبی به عنوان بازیکن جانشین داشت و به خوبی در جنگ‌های میانه میدان حضور پیدا کرد.

نیک‌نفس در چهار هفته اخیر به عنوان بازیکن جانشین دقایق کوتاه‌تری را به میدان آمده بود و تاثیرچندانی روی روند استقلال نداشت اما در این مسابقه عملکرد بهتری داشت و جای خالی هافبک مصدوم استقلال را به خوبی پر کرد.

زبیر در اکثر جنگ‌های میانه میدان حضور داشت و عملکرد خوبی در انتقال توپ به فاز هجومی داشت و در اکثر جنگ‌های میانه میدان پیروز خارج شد و پس از دریافت توپ ماشاریپوف را صاحب توپ می‌کرد و حملات استقلال شکل می‌گرفت.

2008061

با توجه به اینکه مصدومیت مهدی‌ مهدی‌پور از ناحیه رباط صلیبی است و این بازیکن فصل را از دست داده است درخشش زبیر نیک‌نفس یا امید حامدی‌فر می‌تواند خیال نکونام را تا حدودی برای انتخاب جانشین مهدی‌پور راحت کند، نیک‌نفس در این مسابقه به خوبی جای خالی مهدی‌پور را پر کرد اما اینکه بتواند با ثبات در ادامه فصل برای استقلال بازی کند مسئله مهمی است که به تمرینات استقلال و آمادگی بدنی نیک نفس باز می‌گردد.

دیدگاه‌ها