کد خبر : 2012793 | 19 فروردين 1403 ساعت 08:09 | 39.9K بازدید | 22 دیدگاه

اکبریان: انشاالله که استقلال قهرمان می‌شود

روماریو بعد از 20 سال در ورزشگاه آزادی

علی اکبریان امروز پس از مدت‌ها در استادیوم آزادی حاضر شد تا تقابل استقلال و مس رفسنجان را از نزدیک تماشا کند.

روماریو بعد از 20 سال در ورزشگاه آزادی

به گزارش ورزش سه، علی اکبریان، مهاجم سال‌های دور تیم‌های پرسپولیس و استقلال شب گذشته برای تماشای دیدار آبی‌ها برابر مس رفسنجان در استادیوم آزادی حاضر شد. او که در دوره حضور خود در استقلال به روماریوی ایران معروف بود، بعد از پایان این مسابقه گفتگویی با خبرنگار ما داشت.

او که مدت زیادی در استادیوم حاضر نشده بود، در این باره گفت: حدود ۲۰ سال می‌شود که نیامده بودم، اما لذت بردم و حالم خیلی خوب شد. حیف که بازی مساوی شد. خیلی دوست داشتم بازی را ببریم. انشالله که استقلال قهرمان می‌شود و ما هم خوشحال می‌شویم.

ویدئو: 329098

اکبریان در خصوص تفاوت‌های استادیوم آزادی با ۲۰ سال گذشته عنوان کرد: همه چیز عوض شده است. ماشالله، هزار ماشالله، زمین و چمن خوب شده‌اند. زمان ما اینطور نبود.

او که در حاشیه دیدار استقلال و مس مورد تشویق هواداران قرار گرفت، درباره محبوبیت خود بین هواداران گفت: لطف دارند. مردم و شما لطف دارید.

پیشکسوت استقلال درباره عکسی که در روزهای اخیر از او در کنار ادموند اختر منتشر شده بود، گفت: زوج خط حمله استقلال بودیم و خاطرات خوبی با هم داشتیم. ادموند اختر دوست خوب من است. امیدوارم هرجا هست، موفق باشد.

اکبریان همچنین در پایان در مورد گل مردودی که در دربی به ثمر رسانده بود، گفت: آن گل آفساید نبود، هند صادق ورمزیار را گرفته بودند.

دیدگاه‌ها