کد خبر : 2012814 | 19 فروردين 1403 ساعت 09:14 | 34.9K بازدید | 54 دیدگاه

طراح گل به پرسپولیس، مثل استقلال و سپاهان!

دو مهره کلیدی گل‌گهر به دنبال موقعیت‌سازی برای این تیم و رسیدن به گل مقابل پرسپولیس هستند.

طراح گل به پرسپولیس، مثل استقلال و سپاهان!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس یکی از سخت‌ترین مسابقات دور رفت لیگ برتر را مقابل گل‌گهر سیرجان برگزار کرد که در دیداری جنجالی به برتری یک بر صفر رسید، اما آنها امشب بازی سختی در جدال برگشت دارند؛ به ویژه اینکه سیدابوالفضل رزاق‌پور و روبرتو تورس در آمادگی بالایی به سر می‌برند و وظیفه طراحی حملات این تیم را با پاس و ارسال‌های خطرناک خود دارند.

سیدابوالفضل رزاق‌پور در دیدار هفته هفتم لیگ برتر مقابل پرسپولیس اولین موقعیت جدی گل‌گهر را خلق کرد که ضربه سر مهاجم این تیم از کنار دروازه رد شد، اما امروز امیدوار است ارسال و موقعیت‌سازی او در تقابل با سرخ پوشان نتیجه‌بخش باشد تا بتوانند به گل برسند و برنده از زمین بیرون بیایند.

مدافع چپ گل‌گهر علاوه بر نمایش خوبی که در خط دفاعی تیمش در این فصل داشته، در فاز هجومی نیز مثل روبرتو تورس، دیگر ستاره تیمش مثمر ثمر کار کرده و توانسته مثل هافبک اسپانیایی، پنج پاس گل بدهد و نقش کلیدی در ایجاد موقعیت برای تیمش داشته باشد.

رزاق‌پور که در دیدارهای حساسی مثل استقلال تهران و سپاهان پاس گل داده، امیدوار است امروز هم مقابل یک تیم مدعی دیگر تیمش را در موقعیت گلزنی قرار بدهد و تاثیرگذاری او منجر به باز شدن دروازه سرخ‌پوشان شود.

دیدگاه‌ها