کد خبر : 2012852 | 19 فروردين 1403 ساعت 12:43 | 7.7K بازدید | 7 دیدگاه

اطلاعیه پارس جنوبی درباره وضعیت روانخواه

اطلاعیه پارس جم: 270 دقیقه فرصت برای روانخواه

باشگاه پارس جنوبی جم اعلام کرد که وضعیت امیدرضا روانخواه بعد از 3 بازی آینده این تیم مشخص خواهد شد.

اطلاعیه پارس جم: 270 دقیقه فرصت برای روانخواه

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم در هفته‌های گذشته لیگ یک وضعیت خوبی را تجربه نکرده و نتایج ضعیفی به دست آورده است. این نتایج سبب شد تا در روزهای گذشته شایعات زیادی درباره قطع همکاری با امیدرضا روانخواه از سوی مدیران باشگاه مطرح شود.

با این حال روز گذشته جلسه‌ای میان سرمربی پارس جنوبی و مدیران این باشگاه برگزار شد و در این جلسه دو طرف به یک توافق رسیدند. بر همین اساس باشگاه پارس جنوبی اطلاعیه‌ای را صادر کرده است.

در اطلاعیه پارس جنوبی آمده است: «طى جلسه‌اي كه در باشگاه پارس جنوبى برگزار شد اعضاى باشگاه با توجه به دغدغه‌هاى هواداران نسبت به عدم كسب نتايج لازم و حضور تيم پارس در ميانه جدول به اين نتيجه رسيدند که به دليل جوان‌گرايى و بومى‌گرايى كه در تيم به‌وجود آمده است به سرمربى و كادر فنى در سه بازى آينده فرصت جبران داده شود.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «سرمربى محترم تيم نيز با پذيرش اين تصميم اعلام کردند که در سه بازى پيش رو تمام تلاش‌مان را خواهيم كرد تا با گرفتن امتيازات كامل جايگاه‌مان را در جدول ارتقا ببخشيم و در صورتى كه اين مهم اتفاق نيفتد، ایشان گفتند که بنا به اختيار خودم و با توافقي كه با باشگاه انجام شده از تيم كناره‌گيرى خواهم كرد تا دست باشگاه براى تصميم‌گيرى در آينده باز باشد و هر تصميمى كه به صلاح تيم است توسط مديران باشگاه گرفته شود.»

دیدگاه‌ها