کد خبر : 2012910 | 19 فروردين 1403 ساعت 16:20 | 9.4K بازدید | 3 دیدگاه

دقیقی وقتی خودش گل می‌زد اینطوری شادی نمی‌کرد!

سرمربی شمس آذر شنبه شب ساعات عجیبی را در فولادشهر سپری کرد.

دقیقی وقتی خودش گل می‌زد اینطوری شادی نمی‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، برد دوگله در مقابل ذوب آهن  باعث شد پدیده نیم فصل اول لیگ برتر که با جدایی برخی بازیکنان شاخصش رو به افول رفته بود دوباره سرپا شود و جان بگیرد.

بعد از این بازی سعید دقیقی از این روز به عنوان بهترین روز زندگی‌اش نام برد و آنقدر خوشحال بود که به شکل مفصلی از بازیکنانش تشکر کرد و با توجه به اینکه یقین دارد تیمش می‌تواند شرایط بهتری در جدول داشته باشد از فدراسیون فوتبال درخواست داشت تا سه امتیاز کسر شده شمس آذر را برگردانند.

اما غیر از این شور و شعف دقیقی، آنچه در مورد او جالب است شادی پس از گل اول اوست که در تصاویر ثبت شده از بازی مقابل ذوب آهن به نمایش درآمده است.

شمس آذر در آخرین دقایق نیمه اول بازی با ذوب آهن به شکلی تقریبا اتافقی به گل رسید تا دقیقی و کادرش اینطوری مقابل نیمکت خود شادی کنند.

شادی گل دقیقی شبیه حرکت هواپیماگونه علی دایی در زمان بازیگری بعد از هر بار گلزنی است وجالب اینکه سرمربی شمس آذر زمان بازیگری خود وقتی گل می‌زد اینقدر با شور و حرارت شادی نمی‌کرد.

مهرداد کریمیان و محمدرضا مولایی دستیار و مربی بدنساز شمس آذر هم شادی جالبی دارند و به نظر می‌رسد تیم نوظهور قزوینی دوباره جان گرفته است.

دیدگاه‌ها