کد خبر : 2012915 | 20 فروردين 1403 ساعت 02:27 | 4.3K بازدید | 2 دیدگاه

اوت انداز ثانی هم به کار ربیعی نیامد!

ذوب آهن در شب شکست مقابل شمس آذر حتی با اوت‌های بلند هم نتیجه نگرفت.

اوت انداز ثانی هم به کار ربیعی نیامد!

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در روزی که کم موقعیت نساخت و به نوعی مقابل شمس آذر دچار بدشانسی شد در زمین خود با دو گل شکست خورد تا پس از این شکست محمد ربیعی از سمت خود استعفا دهد.

در این بازی ذوب آهن در دقایق پایانی نیمه نخست گل عجیبی خورد و هر چه سعی کرد این گل خورده را جبران کند نتوانست در دقایق آخر بازی گل دیگری هم دریافت کرد تا ربیعی و تیمش روی نوار ناکامی گام بردارند.

در این بازی محمد قریشی کاپیتان ذوبی‌ها که حالا منجنیق جدید این تیم به حساب می‌آید هم با پرتاب اوت‌های بلند سعی در ایجاد موقعیت داشت که تیمش از این راه هم به گل نرسید.

ذوب آهن حدود دو ماه قبل نادر محمدی اوت انداز اصلی خود را به‌خاطر پارگی رباط صلیبی از دست داد و در غیاب او قریشی با همان سبک و با شیوه آکروباتیک اوت می‌اندازد که البته پرتاب‌های او ارتفاع بیشتری دارد و از شدت پرتاب‌های محمدی پایین‌تر است.

ذوب آهن البته غالبا سعی دارد با ارائه فوتبالی روی زمین و مدرن‌تر به گل برسد اما وقتی همه راه‌ها به بن بست می‌خورد این روش اوت انداختن که شبیه ارسال یک ضربه ایستگاهی است می‌تواند چاره کار باشد که این بار به کمک ربیعی و تیمش نیامد.

دیدگاه‌ها