کد خبر : 2012943 | 19 فروردين 1403 ساعت 21:18 | 12K بازدید | 12 دیدگاه

اوج هیجان در یک جنگ تمام عیار:

فولاد 3 - 3 هوادار: کامبک فولاد کامل نشد

فولاد خوزستان و هوادار در یک بازی هیجان انگیز به تساوی سه بر سه رسیدند.

فولاد 3 - 3 هوادار: کامبک فولاد کامل نشد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار در یک بازی جذاب و هیجان انگیز با نتیجه تساوی سه بر سه به پایان رسید تا این نبرد جنجالی و پرحاشیه برنده نداشته باشد.

ویدئو: 329239

در این مسابقه هوادار با 2 گل داریوش شجاعیان از میزبان پیش افتاد و با تلاش‌هایی که انجام داد نیمه نخست را با شکست دو بر یک به پایان رساند.

در نیمه دوم تعویض‌های پرتعداد فولاد و درخشش بازیکن تازه وارد آنها محمدرضا غبیشاوی روند بازی را تغییر داد و در دقیقه 60 مسابقه توسط بازیکن سوریه‌ای خود بازی را به تساوی کشید.

در ادامه مسابقه اخراج محمد میری شرایط را به سود فولاد کرد و دقایقی پس از ده نفره شدن هوادار فولادی‌ها گل برتری را به ثمر رساندند و بازی دو بر صفر باخته را با نتیجه سه بر دو عوض کردند.

اخراج سینا مریدی در دقایق پایانی مسابقه تمرکز را از شاگردان ویسی دید و در حالی که دقایقی تا پایان مسابقه بیشتر نمانده بود، امین قاسمی‌نژاد با ضربه از راه دور دروازه فولاد خوزستان را باز کرد تا این مسابقه جذاب با تساوی سه بر سه به پایان برسد.

تقویمساعت و ورزشگاه برگزاری: هفته 22؛ 19 فروردين 1403؛ پاس قوامین
سوتداور: احمد محمدی؛ کمک‌ها: بهزاد پناهی، صادق رستمی و مسعود حقیقی/ ناظر: سعید بطحایی


فولادترکیب فولاد خوزستان:
کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، محمد علی‌نژاد (61- ساسان انصاری)، سینا مریدی، شاهین توکلی (46- محمدرضا غبیشاوی)، لوکاس کاندیدو (76- حمید بوحمدان)، مجتبی نجاریان، ابراهیم حصار (86- علی کلاه‌کج)، علی شجاعی، جفرسون سیلوا و احسان پهلوان (46- محمد عسگری)
سرمربی: عبدالله ویسی

هوادارترکیب هوادار:
علیرضا حقیقی، امین پورعلی، صائب محبی (75- امین قاسمی‌نژاد) ، سبحان پسندیده، محمد عباسی، محمد میری، حسین پورمحمد (61- مهدی باقری)، مهدی عبدی (66- امیرحسین بهادر)، مهدی گودرزی، داریوش شجاعیان (61- بابک مرادی) و یونس شاکری (61 کریم اسلامی)
سرمربی: مسعود شجاعی


توپ گلشرح گل‌ها:
دقیقه 16 - داریوش شجاعیان (فولاد 0 - 1 هوادار): داریوش شجاعیان در سمت راست زمین صاحب توپ شد و با هوش بالای خود با یک ضربه دقیق توپ را از بالای سر کنت به گل اول هوادار تبدیل کرد.

2008387
ویدئو: 329211

دقیقه 36 - داریوش شجاعیان (فولاد 0 - 2 هوادار): داریوش شجاعیان پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت کنت توپ را به گل تبدیل کرد.

ویدئو: 329216

دقیقه 39 - محمد علی‌نژاد (فولاد 1 - 2 هوادار): حرکت خوب احسان پهلوان در عمق با پاس کوتاه این بازیکن برای علی‌نژاد همراه شد و ضربه بغل پای مهاجم فولاد گل اول این تیم را رقم زد.

ویدئو: 329217

دقیقه 60 - ابراهیم حصار (فولاد 2 - 2 هوادار): بازیکن سوریه‌ای فولاد در موقعیتی سخت صاحب توپ شد و پس از برداشتن چند گام با ضربه ناگهانی بازی را به تساوی کشید.

ویدئو: 329227

دقیقه 73 - غبیشاوی (فولاد 3 - 2 هوادار): حرکت تکنیکی و نفوذ فوق العاده مجتبی نجاریان با پاس کات بک او همراه شد و محمدرضا غبیشاوی با ضربه بغل پا توپ را به گل تبدیل کرد تا کامبک فولادی‌ها کامل شود.

ویدئو: 329233

دقیقه 3+90 (فولاد 3 - 3 هوادار): امین قاسمی‌نژاد از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد و ضربه زمینی او به گوشه دروازه فولاد رفت و شیرجه بلند کنت هم مانع گلزنی این بازیکن نشد.

ویدئو: 329238

کارت زردکارت زرد:
محمد میری (1+45) کریم اسلامی (88)
جفرسوون باهیا (51) محمدرضا غبیشاوی (68)
کارت زرد و قرمزاخراج:
محمد میری (68) 
سینا مریدی (88)


کرنومترلحظات حساس:
دقیقه 19: دو ضربه متوالی سبحان پسندیده به شکلی خطرناک از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.
دقیقه 27: ضربه سینا مریدی با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 36: حرکت خوب یونس شاکری با اشتباه کولیبالی همراه شد و پنالتی به سود هوادار گرفته شد.

2008384

دقیقه 46: ضربه سبحان پسندیده با اختلاف زیاد از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.
دقیقه 47: داریوش شجاعیان پشت مدافعان فولاد در موقعیت تک به تک قرار گرفت و ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت تا فرصت هتریک از این بازیکن گرفته شود.


بولت تراکتورحواشی:
* فرزندان شیمبا و کریستوفر کنت، بازیکنان خارجی فولاد، روی سکوهای ورزشگاه هستند و در کنار ستاره برزیلی این تیم حضور پیدا کردند.

2008319

* محمد میری مانع شروع بازی توسط بازیکنان فولاد شد و درگیری با هافبک فولاد غبیشاوی پیدا کرد و داور هر دو بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد و هافبک هوادار با توجه به اینکه کارت زرد دوم را دریافت کرده بود از زمین مسابقه اخراج شد.
* پس از اینکه داور مسابقه میری را از زمین مسابقه اخراج کرد، شجاعی اعتراض‌های شدیدی به داور مسابقه داشت که او هم کارت زرد دریافت کرد.
* درگیری نسبتا شدیدی بین بازیکنان دو تیم اتفاق افتاد و داور مسابقه سینا مریدی بازیکن فولاد را از زمین مسابقه اخراج کرد و کریم اسلامی با کارت زرد رو به رو شد.

دیدگاه‌ها