کد خبر : 2012992 | 19 فروردين 1403 ساعت 22:29 | 5.7K بازدید | 6 دیدگاه

با آنالیز صحنه مهم بازی در نشست خبری

پورموسوی: داور دوست داشت پنالتی گرفت!

سرمربی استقلال خوزستان انتقادهای شدیدی نسبت به داور بازی با پیکان انجام داد.

پورموسوی: داور دوست داشت پنالتی گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان، پس از شکست تیمش مقابل پیکان در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

ویدئو: 329254

سیروس پورموسوی در ابتدا صحبت‌های خود را با انتقاد شدید از داور مسابقه شروع کرد و گفت: وظیفه‌ام است که در کنفرانس خبری خبری حاضر شوم و پاسخگو باشم، به احتمرام خبرنگاران آمدم، اما از کمیته داوران عصبانی هستم، مدام ضربه خورده‌ایم، صحنه پنالتی را اگر یک کارشناس گفت که پنالتی بوده است من می‌پذیرم، داور خیلی قاطع گفت پنالتی بوده، اما با صحنه فاصله دارد و دید خوبی ندارد، چقدر قضاوت‌ها باید نسبت به استقلال خوزستان منفی باشد، نوع اخطارهایی که بازیکن ما دریافت کرد را قضاوت کنید، پسرخوب و جوانی است و در آینده پیشرفت می‌کند. اما باید در رفتار خودش تجدید نظر کند، اصلا نمی‌تواند مقابل تیم‌های بزرگ اینطور رفتار کند، انتظار دارم از آقای افشاریان تا بگوید نمره این داور چند بوده است.

پورموسوی درباره شرایط مسابقه عنوان کرد: در نیمه اول خوب بودیم اما در نیمه دوم عملکرد خوبی نداشتیم، تیم ما در این مسابقه کیفیت لازم را نداشت.

او در ادامه نسبت به شرایط نامناسب این تیم و زمین تمرین بی‌کیفیت انتقاد کرد و گفت: ما برای تمرین کردن یک زمین مناسب نداریم، بارها به اداره ورزش و هیات فوتبال گفتیم یک زمین به ما بدهید و پول آن را هم پرداختیم می‌کنیم، اما کاری انجام نشده است، ما یک زمین غدیر را داریم و با دل خون مخروبه‌ای را درستش کردیم اما هر روز به یک بهانه‌ای یک تیم می‌خواهد در آن بازی کند، ما زمین نداریم و دغدغه ما این است، مدیریت در نیم فصل در تقویت تیم کمک کرد اما این مسئله تبدیل به یک دغدغه شده است.

2008436

پورموسوی با تاکید دوباره روی اشتباهات داوری عنوان کرد: هر داوری که تایید کرد که تصمیم داور در این مسابقه درست بوده مطمئن باشید می‌خواهد از داور مسابقه حمایت کند، داور بازی جوان و قابل احترام است، اما تصمیم او در این مسابقه اشتباه بود، ما امسال از ناحیه داوری ضربه خورده‌ایم، آدم‌ها باید تغییر کنند وگرنه حضور VAR هم بی‌فایده خواهد بود.

پورموسوی با تبلتی که همراه خود آورده بود صحنه مورد نظر را مورد ارزیابی قرار داد و به آنالیز صحنه پرداخت و اعتقاد داشت که داور فاصله زیادی تا صحنه داشته و دید مناسبی در آن زمان نداشته و با اشاره به تصویر برای خبرنگاران حاضر در کنفرانس صحنه را شرح داد و در انتها به جمع بندی نهایی هم رسید و اعلام کرد فقط می‌توانید بگویید داور دوست داشته است و پنالتی گرفته است!

دیدگاه‌ها