کد خبر : 2013018 | 20 فروردين 1403 ساعت 00:01 | 12K بازدید | 20 دیدگاه

زخم کاری ترابی این بار با پاس گل برابر گل گهر

برترین گلزن پرسپولیس در تقابل با گل گهر سیرجان، این‌بار وظیفه گلزنی را به ستاره ازبکستانی تیمش محول کرد اما برای این نقش هم همکاری خود را به جا گذاشت.

زخم کاری ترابی این بار با پاس گل برابر گل گهر

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی که با هفت گل زده در تاریخ تقابل دو تیم پرسپولیس و گل گهر  سیرجان یکی از بازیکنان تاثیرگذار جدال دو تیم محسوب می‌شود، این‌ بار با پاس گل خود نقشش را در این بازی ایفا کرد.

ترابی که سابقه هت‌تریک مقابل گل گهر سیرجان را در کارنامه دارد و فصل گذشته نیز با گل چیپ خود به محسن فروزان، یکی از گل‌های دیدنی تقابل با این تیم را به نمایش گذاشت، در شرایطی که در بازی امروز نیز یکی از امیدهای اصلی گلزنی برابر حریف محسوب می‌شد، با پاس گل کارش را به پایان رساند. زوج او در کنار اوستون اورونوف در این بازی حسابی حریف را به دردسر انداخته بود و در نهایت نیز همکاری این دو در سمت چپ سرخ‌ها و در شرایطی که مدافعان حریف در انتظار حرکت پایانی آنها بودند، با پاس تمام کننده و ضربه دیدنی اوستون اورونوف سه امتیاز ارزشمند را به اندوخته پرسپولیس اضافه کرد.

ترابی هر چند در این بازی نتوانست به آمار گلزنی خود مقابل گل گهر اضافه کند اما با هفت گل زده، همچنان بازیکنی دست نیافتنی از حیث این آمار در جدال دو تیم محسوب می‌‎شود.

دیدگاه‌ها