کد خبر : 2013035 | 20 فروردين 1403 ساعت 05:30 | 41.8K بازدید | 28 دیدگاه

شب درخشان حسین در دل کویر سیرجان

کنعانی: کمپانی، سیدجلال و آقاکریم و بیرو با هم!

در بین مدافعان پرسپولیس محمدحسین کنعانی‌زادگان قطعا در بازی با گل گهر نمره بالاتری می‌گیرد.

کنعانی: کمپانی، سیدجلال و آقاکریم و بیرو با هم!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازگشت گولسیانی از مصدومیت دوباره زوج کنعانی – گولسیانی که در نیم فصل اول بعد از مصدومیت پورعلی‌گنجی زوج اصلی مرکز خط دفاع بود، در سیرجان تشکیل شد.

در کناره‌های خط دفاعی پرسپولیس نیز مثل بازی‌های اخیر دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن  به میدان رفتند که هر چهار نفر روز خوبی را در سیرجان پشت سر گذاشتند و به امیررضا رفیعی کمک کردند تا با حداقل نجات دوازه دومین کلین‌شیتش را ثبت کند.

در این بازی گولسیانی تا دقایق پایانی و آن اشتباه مقابل زائر کاظمینی که از مقابل او چرخید و تقریبا با رفیعی تک به تک شد روز درخشانی را پشت سر گذاشت، دانیال هم اشتباه خاصی در دفاع نداشت و به‌موقع جمع می‌شد. عبدالکریم هم تا قبل از آن اشتباه عجیب دقیقه 96 تنها یکی دو بار در مرکز زمین توپ لو داده بود و در مجموع نمره قبولی گرفت.

با این وجود محمدحسین کنعانی‌زادگان در  سیرجان بهترین مدافع سرخ‌ها بود و قطعا نمره بالاتری نسبت به بقیه خواهد گرفت. کنعانی که از اردوی تیم ملی برگشته روی هوا کاملا مسلط بود و با گولسیانی در کمال هماهنگی بازی کرد و در نیمه اول با توجه به مالکیت توپ خیلی خوب بالا بازی کرد و به‌موقع جمع می‌شد.

در نیمه دوم و بعد از رفتن پرسپولیس به عقب برای حفظ نتیجه او موفق شد خیلی خوب خط دفاعی را در کنار گولسیانی مدیریت کند و بدون اشتباه و بدون گل خورده این بازی را به پایان رساند.

از کنعانی سه صحنه ویژه در این بازی ثبت خواهد شد. یکی آن پاس قطری طلایی برای اورونوف در دقیقه اول نیمه دوم که وینگر ازبک را با اخباری تک به تک کرد و می‌توانست حکم یک پاس گل 50 متری را داشته باشد، دومی آن تکل جانانه مقابل شوت بازیکن گل گهر و پرتاب خودش به سمت توپ که منجر به مصدومیتش شد و رفیعی بالای سرش حاضر شد تا از او به شکلی ویژه تشکر کند. سومین صحنه هم شادی جالب او بعد از هدر رفتن موقعیت بادآورده گل گهر در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده بود که زائر کاظمینی از مقابل کنعانی توپ را به فضای بالای دروازه  کوبید تا کنعانی مثل دروازه‌بان‌هایی که دروازه‌شان را نجات داده‌اند شادی کند.

2008501

این  سه صحنه خاص از بازی کنعانی در سیرجان می تواند نمایش او را به برخی همبازیان و بزرگترهایش در پرسپولیس وصل کند.پاس قطری و تماشایی او به اورونوف شبیه پاس‌های طلایی کریم باقری در دروان اوجش بازیگری‌اش بود، پرش او به سمت توپ برای اینکه مانع از گلزنی حریف شود کاری است که از سیدجلال حسینی صخره سابق سرخ‌ها و همبازی قبلی کمپانی دیده بودیم و در آخر شادی حفظ کلین‌شیت شبیه کاری است که گلرهایی مثل بیرانوند انجام می‌دهند و با این حساب شماره 6 سرخ‌ها در سیرجان با نمایش و حرکات مثبت خود تلفیقی از این سه چهره سرخ را رقم زده است.

با این نمایش درخشان از کنعانی‌زادگان، او تمام حواشی و اتفاقات پایان نیم فصل اول را فراموش کرده و حالا با تمرکز روی فوتبالش به بازی‌های تاثیرگذارش در خط دفاع ادامه می‌دهد.

کنعانی در آخرین بازی سال پرسپولیس مقابل پیکان دبل کرد و حتی تا آستانه هت تریک پیش رفت اما جدا از گلزنی‌هایش یک نمایش درخشان کنار فرشاد فرجی داشت که فوق العاده با تمرکز بازی کرد و با اینکه غالبا روی خط مرکز زمین بود، اشتباهی نداشت. او در اولین بازی سال جدید همراه تیم ملی هم موفق به دبل شد و با نمایش اخیر در سیرجان ثابت کرد که می‌تواند همچنان ستاره خط دفاعی پرسپولیس و تیم ملی باشد و فارغ از حواشی با فوتبالش حرف‌هایش را در زمین مسابقه بزند.

دیدگاه‌ها