کد خبر : 2013048 | 20 فروردين 1403 ساعت 07:48 | 34.2K بازدید | 62 دیدگاه

برخورد مشکوک بایناما و ترابی در دقیقه 50

پرسپولیس هم از گل‌گهر یک اخراجی طلب دارد!

باشگاه پرسپولیس در بیانیه اعتراضی خود نسبت به داوری بنیادی‌فر در دیدار با گل‌گهر یک اخراجی از داور طلب دارد.

پرسپولیس هم از گل‌گهر یک اخراجی طلب دارد!

به گزارش "ورزش سه"، تصمیمات موعود بنیادی‌فر، داور دیدار گل‌گهر مقابل پرسپولیس برای سرخ‌ها جالب نبود و آنها به چند صحنه از جمله پنالتی اعلام نشده روی امید عالیشاه در دقیقه 16 بازی و سپس اخراج عجیب اوسمار در نیمه دوم اعتراض دارند.
به همین منظور ساعات بعد از بازی این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای در رسانه رسمی خود اعتراضش را نسبت به  نحوه داوری بنیادی‌فر اعلام و از نحوه قضاوت او شکایت کرد.

در بیانیه اعتراضی باشگاه پرسپولیس غیر از تاکید روی موضوع پنالتی روی عالیشاه و اخراج اشتباه اوسمار، این باشگاه اعلام کرده در یک مورد داور می‌توانست به بازیکن حریف کارت قرمز بدهد.

این صحنه مربوط به برخورد مهدی ترابی و اریک بایناما هافبک گابنی گل‌گهر در میانه‌های زمین است که در دقیقه 50 بازی رخ داد  و دست و آرنج بایناما به صورت ترابی برخورد کرد اما  بنیادی‌فر حتی به نشانه خطا هم در سوت خود ندمید.

2008524

بعد از این صحنه ترابی، سروش رفیعی و عالیشاه به شدت به بنیادی‌فر معترض شدند اما داور مسابقه تاکید داشت اتفاقی رخ نداده و نزدیک بود ترابی را به‌خاطر اعتراض‌هایش با کارت زرد تنبیه کند.

حالا باشگاه پرسپولیس نسبت به این صحنه معترض شده و فیلم و تصاویر این برخورد هم در صفحات هواداری پرسپولیس به عنوان اشتباه داوری علیه تیم محبوب‌شان پخش شده است که باید دید نظر کارشناسان داوری در مورد این برخورد چیست.

دیدگاه‌ها