کد خبر : 2013126 | 20 فروردين 1403 ساعت 14:28 | 30.8K بازدید | 18 دیدگاه

عارف غلامی برای دربی برمی‌گردد

مدافع ایرانی ولژ موستار پس از یک مسابقه غیبت دوباره به ترکیب این تیم برمی‌گردد.

عارف غلامی برای دربی برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی پس از اینکه در دو دیدار پیاپی ولژ موستار حضور ثابت در رقابت‌های لیگ برتر بوسنی و هرزگوین داشت و تیمش با بهره‌مندی از این بازیکن در دو مسابقه متوالی گلی دریافت نکرد و به برتری رسید، شب گذشته در غیاب او به تساوی یک بر یک برابر بوراتس بانیا لوکا رضایت داد.

تیم فوتبال ولژ موستار پس از دو بازی در حضور عارف غلامی و برتری مقابل ایگمان کونیچ و ژلیزنیچار سارایوو، شب گذشته بدون حضور این مدافع ایرانی در دیدار حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر بوسنی و هرزگوین به مصاف تیم صدرنشین بوراتس بانیا لوکا رفت و به تساوی یک بر یک رضایت داد تا در جایگاه سوم جدول بماند.

عارف غلامی به دلیل احساس درد از ناحیه همسترینگ شب گذشته در دیدار مقابل بوراتس بانیا لوکا غایب بود، اما امروز شرایط او مورد ارزیابی کادر پزشکی ولژ موستار قرار می‌گیرد و بعید به نظر می‌رسد مشکلی برای بازی آینده در دربی حساس فوتبال بوسنی داشته باشد.

تیم فوتبال ولژ موستار هفته آینده در دیدار حساس لیگ برتر بوسنی مقابل تیم رده دومی زرینسکی موستار قرار می‌گیرد که امیدوار است با بازگشت عارف غلامی، فاصله 6 امتیازی با حریف خود که یک بازی کمتر انجام داده را جبران کند.

دیدگاه‌ها