کد خبر : 2013209 | 20 فروردين 1403 ساعت 22:37 | 6.1K بازدید | 9 دیدگاه

تجربه تکراری صادق بارانی علیه سپاهان

هافبک باتجربه نفت آبادان بار دیگر در تقابل با سپاهان توانست خاطره شیرینی را شکل دهد.

تجربه تکراری صادق بارانی علیه سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، نفت آبادان در خانه موفق شد یک برد ارزشمند را به نام خود کند و معادلات پایین جدول را همچنان داغ نگه دارد.

در شرایطی که شاید کمتر کسی تصور کسب پیروزی نفت آبادان مقابل تیم قدرتمند سپاهان را داشت، این شاگردان فراز کمالوند بودند که با ارائه یک بازی هدفمند و با انگیزه بالا توانستند در نهایت به نتیجه دلخواه دست یافته و مورایس را با باخت بدرقه کنند.

صادق بارانی، هافبک باتجربه نفت آبادان، در این بازی توانست نقش تاثیرگذاری از خود به جا بگذارد و یک بار دیگر مقابل طلایی‌پوشان تجربه شیرینی را در خاطر خود شکل دهد.

هافبک فصل گذشته ملوان در فصل گذشته و در تقابل با این تیم نیز توانسته بودند امتیاز ارزشمندی از طلایی‌پوشان کسب کنند و در نهایت با همین اتفاق، شاگردان مورایس صدرنشینی و قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کردند.

بارانی اکنون در نفت آبادان نیز بار دیگر موفق شد برابر سپاهان در کنار هم‌تیمی‌های خود به یک برد ارزشمند دست یابد تا شاید با این شکست، کار سپاهان برای حضور در کورس قهرمانی پایان یابد.

نفت البته همچنان در جمع گزینه های سقوط قرار دارد و باید دید با این برد روحیه بخش قادر خواهد بود شرایط خود را در جدول و طی بازی‌های باقیمانده در تقابل با دیگر تیم‌ها تغییر دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها