کد خبر : 2013215 | 20 فروردين 1403 ساعت 22:50 | 23.3K بازدید | 15 دیدگاه

یک خبر تلخ دیگر پس از شکست شوکه‌کننده؛

دانشگر شاید تا انتهای فصل نباشد

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان می‌گوید محمد دانشگر دچار دررفتگی از ناحیه کتف شده است.

دانشگر شاید تا انتهای فصل نباشد

به گزارش "ورزش‌ سه"، یکی از اتفاقات مهم نیمه اول دیدار سپاهان و صنعت نفت آبادان که در پایان با شکست غیر منتظره و عجیب شاگردان م.رایس تمام شد مصدومیت محمد دانشگر بود.
دانشگر روی صحنه گل دوم مسابقه و در اثر برخورد با یوسف کی‌شمس نقش بر زمین شد و پس از اینکه دروازه سپاهان باز شد او همچنان روی زمین افتاده بود.
دقایقی بعد که پزشکان کار مداوا را روی مدافع سپاهان انجام دادم متوجه شدند که او امکان ادامه مسابقه را ندارد و بلافاصله با توجه به شدت آسیب دیدگی با آمبولانس به بیمارستان انتقال داده شد.

2008758
محمد دانشگر پس از انتقال از ورزشگاه تختی به بیمارستان که در اواسط نیمه اول مسابقه رخ داد، در حال حاضر از بیمارستان به فرودگاه آبادان رفته و با پرواز سپاهانی‌ها به اصفهان باز خواهد گشت تا روز آینده در اصفهان مراحل درمانی را ادامه بدهد.

پس از پایان مسابقه مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان با انتشار توییتی درباره شرایط محمد دانشگر توضیح داده و مصدومیت او را در رفتگی از ناحیه کتف عنوان کرده است. او همچنین در توییت خود گفته که ممکن است مفاصل کتف دانشگر دچار پارگی شده باشد که در این صورت مدافع کلیدی طلایی‌پوشان اصفهانی فصل را از دست خواهد داد.

2008759

سپاهان با شکست در آبادان شرایط بسیار بغرنجی پیدا کرد و حالا مصدومیت دانشگر می‌تواند شرایط این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی را نیز به مخاطره بیندازد.
باید دید روز آینده که پزشکان سپاهان به صورت دقیق شرایط دانشگر را مورد بررسی قرار می‌دهند، میزان دوری او از میادین چه مدت خواهد بود.

دیدگاه‌ها