کد خبر : 2013242 | 21 فروردين 1403 ساعت 03:40 | 24.7K بازدید | 4 دیدگاه

بازگشت گولسیانی به ترکیب با یک گاف!

گئورگی گولسیانی بعد از مدتی غیبت دوباره به ترکیب اصلی پرسپولیس برگشت.

بازگشت گولسیانی به ترکیب با یک گاف!

به گزارش "ورزش سه" گئورگی گولسیانی در بازی با ذوب آهن که با گل کردن پنالتی تیمش صاحب گل سه امتیازی شد، مصدوم شد و نگرانی‌هایی درباره خط دفاع تیمش به وجود آورد.

گولسیانی که بعد از مصدومیت خود راهی گرجستان شد دیدار تیمش مقابل فولاد، استقلال و پیکان را از دست داد و بعد از آن هم در اردوی تیم ملی کشورش برای فیفادی های ماه مارس حاضر شد.

در واقع گولسیانی مصدومیت را قبل از دعوت مجددش به تیم ملی کشور خود پشت سر گذاشت و در دو بازی نهایی تیم ملی گرجستان در راه رسیدن به یورو 2024 همراه گرجستان بود که البته به میدان نرفت.

گولسیانی در بازگشت به ترکیب سرخ‌ها بعد از 40 روز فیکس شد و نمایش قابل قبولی هم در سیرجان ارائه داد. او مثل بیشتر بازی‌های دو فصل اخیر بسیار خونسرد و با تسلط در مرکز خط دفاع تیم خود کنار کنعانی‌زادگان بازی کرد و فوق العاده مثبت بود.

گولسیانی در یک صحنه خاص از نیمه دوم در مواجهه با سحرخیزان کم آورد و این مهاجم با فرار از تله آفساید از او عبور کرد و صاحب توپ شد، اما گولسیانی به یکباره به خودش آمد و این توپ را از مقابل پای حریف زد تا یک نجات دروازه به نام خود ثبت کند.

با این وجود او در دقیقه 83 و در مصاف با زائر کاظمینی، دیگر مهاجم تیم میزبان، به شکل عجیبی باج داد و مهاجم گل گهر مقابل او توپ گرفت و چرخید تا گئورگی از جریان بازی خارج شود و زائرکاظمینی با امیررضا رفیعی تک به تک شود.

در این صحنه به نظر می‌رسید اندوخته پرسپولیس از دست رفته و بازی مساوی خواهد شد که رفیعی دروازه تیمش را نجات داد و اشتباه گولسیانی به چشم نیامد.

گولسیانی در دقیقه شش وقت‌های تلف شده هم به خاطر پاس به عقب اشتباه عبدالکریم حسن به دردسر افتاد و مجبور شد پشت سر زائر کاظمینی استارت بزند که به او نرسید و خوش شانس بود که کنعانی این بازیکن را مشایعت کرد و ضربه نهایی مهاجم گل گلر دقیق نبود.

با این وجود نمایش گولسیانی در مجموع قابل قبول بود، اما او باید مراقب باشد چرا که فرجی و نعمتی در بازی‌هایی که او غایب بودند آنقدر خوب کار کردند که اوسمار برای نیمکت‌نشین کردن هر یک از مدافعان میانی‌اش مثل قبل استخاره نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها