کد خبر : 2013589 | 22 فروردين 1403 ساعت 21:27 | 52.2K بازدید | 33 دیدگاه

ستاره مصدوم استقلال با عصا راهی تمرین شد (عکس)

مهدی مهدی پور که دچار پارگی رباط صلیبی شده با عصا در تمرین امروز استقلال شرکت کرد.

ستاره مصدوم استقلال با عصا راهی تمرین شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت شدید مهدی مهدی‌پور از ناحیه رباط صلیبی، بدترین خبر ممکن برای جواد نکونامی بود که با کمبود بازیکن مواجه شده و حالا او باید ادامه فصل را بدون طراح اصلی ضربات کاشته و ایستگاهی خود سپری کند.

مهدی پور که در سه فصل اخیر همواره یکی از بازیکنان اصلی و ثابت در ترکیب استقلال بوده است، حالا نمی‌تواند تیمش را تا آخر فصل همراهی کند که این ضربه مهلکی به تیم نکونام و اندیشه‌های او برای ادامه فصل محسوب می‌شود.

مهدی پور که باید دوران فیزیوتراپی را سپری کرده و سپس پای خود را به تیغ جراحان بسپارد، امروز و در شرایطی که تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار گردید، با عصا راهی کمپ مرحوم ناصر حجازی شد تا تمرین هم تیمی‌هایش را از نزدیک ببیند. البته حضور او با واکنش هواداران نیز همراه گردید که شاهد تشویق مهدی پور توسط هواداران حاضر در کمپ بودیم.

2009399

حالا باید دید که جواد نکونام برای انتخاب یک جانشین مناسب در میانه میدان، چه گزینه‌ای را مد نظر دارد. بازیکنی که بتواند علاوه بر پر کردن جای خالی مهدی‌پور، ضربات ایستگاهی و کرنر را به روی دروازه حریفان ارسال کند. جایی که مهدی پور با ۴ پاس گل دومین پاسور برتر استقلال در این فصل بوده است.

دیدگاه‌ها