کد خبر : 2013716 | 23 فروردين 1403 ساعت 15:47 | 42K بازدید | 45 دیدگاه

قبل از یک بازی مهم سکوت کنید

حرف‌های لوئیس انریکه علیه ژاوی بیجا بود

رونالد کومان معتقد است لوئیس انریکه بدترین زمان و مکان را برای حرف زدن علیه ژاوی انتخاب کرد.

حرف‌های لوئیس انریکه علیه ژاوی بیجا بود

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان، مربی تیم ملی هلند، در جریان یک مراسم در مورد صحبت‌های لوئیس انریکه در مورد DNA بارسا و حمله‌اش علیه ژاوی صحبت کرد.

2009626

او در مورد حرف‌های لوئیس انریکه که خودش را بالاتر از ژاوی قرار داده بود، گفت: «من نمی‌دانم آیا مقاله و نوشته‌ای وجود دارد که در آن به DNA بارسا اشاره شده باشد یا خیر. DNA بارسا یعنی بردن جام‌ها. من دیروز عکس خوش و بش لوئیس انریکه و ژاوی را دیدم و آنها دوستان خوبی به نظر می‌رسیدند. فکر می‌کنم چیزی بیشتر بین آنها وجود دارد. اما روز سه‌شنبه فکر می‌کنم اظهارات انریکه بی‌جا بودند و خوب نیست که قبل از یک بازی مهم در این مورد صریح صحبت کنیم.»

DNA بارسا: «سه نفر با DNA بارسا هستند. کرویف که سبک بازی بارسا را تغییر داد. گواردیولا که در زمان مربیگری، بهترین تیم باشگاهی تاریخ فوتبال را درست کرد و سومی هم لیونل مسی. شما اگر مسی را دارید، لازم نیست در مورد DNA صحبت کنید زیرا او بهترین بازیکن تمام دوران بوده است. اگر مربی بارسا هستید می‌خواهید جذاب بازی کنید، حمله کنید، اما در عین حال پیروز شوید و این البته بستگی به بازیکنانی دارد که در اختیارتان است. عناوین قهرمانی همیشه مهمند.»

دیدگاه‌ها