کد خبر : 2013724 | 23 فروردين 1403 ساعت 16:33 | 11.3K بازدید | 7 دیدگاه

هموطن هم از کارت علیرضا در امان نیست

فغانى داور بازى برگشت نيمه نهايى شرق آسيا

عليرضا فغانى قضاوت ديدار برگشت نيمه نهايى جام قهرمانان باشگاه‌هاى آسيا را روز پنج ارديبهشت در يوكوهاما برعهده دارد.

فغانى داور بازى برگشت نيمه نهايى شرق آسيا

به گزارش "ورزش سه" عليرضا فغانى كه بازى حساس برگشت نيمه نهايى تيم هاى ژاپنى يوكوهاما مارينوس و اولسان اچ دى كره جنوبى را روز چهارشنبه پنجم ارديبهشت در يوكوهاماى ژاپن سوت خواهد زد در ديدار مهم دربى استراليا "دنيل ارزانى" بازيكن ايرانى الاصل ملبورن ويكتورى را با كارت زرد در ابتداى مسابقه جريمه كرد كه داستان جالبى دارد.

عليرضا فغانى در گفت‌وگوى اختصاصى با ورزش سه با اشاره به اينكه با دنيل ارزانى بازيكن خرم آبادى تيم ملبورن ويكتورى به زبان فارسى در زمين مسابقه صحبت مى‌كند، افزود: در دقيقه هفت بازى و پشت محوطه جريمه به دليل شبيه‌سازى به او كارت زرد دادم و با خنده گفت: فكر كردم بازيكن حريف بهم مى‌خورد و با خنده بهش گفتم پاشو بچه! حالا كه بهت نخورد.

2009643

ديدار دربى دو تيم فوتبال ملبورن ويكتورى و ملبورن  سيتى در استراليا طرفداران زيادى را به ورزشگاه مى‌كشاند كه به تازگى سابقه جنجال خونين در زمين مسابقه و نيمه تمام ماندن را نيز تجربه كرده است.

عليرضا فغانى داور مشهور كشورمان از زمانى كه در استراليا ساكن شده قضاوت‌هاى خوبى در اين دربى و رقابت‌هاى ليگ حرفه‌اى اين كشور به نمايش گذاشته است.

فغانى در ليگ قهرمانان باشگاه‌هاى آسيا نيز سابقه قضاوت فينال را در كارنامه دارد و يكى از گزينه‌هاى قضاوت ديدار فينال جام ٢٠٢٤ نيز محسوب مى‌شود.

دیدگاه‌ها