کد خبر : 2013730 | 23 فروردين 1403 ساعت 16:50 | 27.4K بازدید | 44 دیدگاه

بلانکو محوطه جریمه آلومینیوم را ناامن می‌کند:

جای این بازیکن در بین بهترین گلزنان استقلال خالی بود!

گوستاوو بلانکو یک قدم تا کسب عنوان بهترین گلزن استقلال فاصله دارد.

جای این بازیکن در بین بهترین گلزنان استقلال خالی بود!

به گزارش "ورزش سه"، گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی استقلال، در بازی با مس رفسنجان 2 گل به ثمر رساند و در کنار آرمین سهرابیان و کوین یامگا با 4 گل در صدر بهترین گلزنان استقلال قرار گرفت و در ادامه فصل به دنبال این خواهد بود تا به عنوان مهاجم هدف و مورد اعتماد جواد نکونام این عنوان را به تنهایی به دست آورد.

دور از انتظار نخواهد بود تا این بازیکن آرژانتینی با رزومه نسبتا خوبی که دارد و اعتقادی که جواد نکونام به او دارد و تاکتیک استقلال که در بازی قبل در خدمت او بود در ادامه فصل گل‌های بیشتری به ثمر برساند و یک مهاجم پس از هفته‌ها در صدر گلزنان قرار گرفته است.

بلانکو در بازی با مس‌رفسنجان بیشترین حضور را درون محوطه جریمه داشت و پیش از این مسابقه در جریان بازی استقلال بازگشت به عقب، حضور پررنگ در پرس تیمی و حضور در بازی تیمی استقلال داشت که همین مسئله او را از دروازه رقبا دور کرده بود و بیش از گلزنی در جریان بازی گروهی استقلال حضور داشت اما حضور ثابت در محوطه جریمه روی عملکرد او تاثیر مثبت گذاشت و با فرصت‌طلبی بالا دو گل به ثمر رساند.

آبی‌ها فردا در دیداری حساس مقابل تیم سخت‌کوش آلومینیوم خواهد رفت و درخشش بلانکو در این مسابقه می‌تواند کمک زیادی به کسب 3 امتیاز مهم خارج از خانه برای استقلال باشد.

دیدار استقلال و آلومینیوم فردا ساعت 18:00 مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها