کد خبر : 2013810 | 24 فروردين 1403 ساعت 07:20 | 21.5K بازدید | 8 دیدگاه

قرمزها در قزوین نه سرمربی دارند، نه بازیکن

شوک بزرگ به ویسی: محرومیت ۴ فولادی!

عبدالله ویسی سرمربی فولاد خوزستان برای بازی مقابل شمس آذر یک بدشانسی بزرگ آورده است.

شوک بزرگ به ویسی: محرومیت ۴ فولادی!

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر عصر جمعه فولاد خوزستان میهمان شمس آذر قزوین خواهد بود. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که فولادی‌ها با محرومیت تعداد زیادی از بازیکنان خود مواجه شدند و همین مسئله دست ویسی را برای بازی حساس تیمش بسته است.

علاوه بر سینا مریدی هافبک با تجربه فولادی‌ها که به دلیل دریافت کارت قرمز در مسابقه قبلی مقابل هوادار بازی عصر جمعه با شمس آذر را از دست داد، ۳ بازیکن دیگر فولاد هم در مسابقه قبلی کارت زرد گرفتند و حالا از بازی با شمس آذر محروم شدند.

لوکاس کاندیدو، جفرسون باهیا و محمد عسکری سه بازیکنی هستند که با دریافت کارت زرد بازی هفته بیست و سوم تیم خود در قزوین را از دست دادند.

نکته قابل توجه اینکه عبدالله ویسی خودش هم در بازی قبلی مقابل هوادار از زمین بازی اخراج شد و مقابل شمس آذر کنار زمین حضور نخواهد داشت.

2008791

با این شرایط فولادی‌ها چهار بازیکن کلیدی خود و سرمربی‌شان را در بازی با شمس آذر در اختیار نخواهند داشت و همین مسئله کار آنها را سخت‌تر خواهد کرد.

باید دید عبدالله ویسی چگونه برای جایگزینی نفرات محروم تیمش اقدام خواهد کرد؛ مسئله‌ای که باعث خواهد شد فولاد با ترکیب متفاوت از بازی گذشته مقابل شمس آذر به میدان برود.

دیدگاه‌ها