کد خبر : 2013831 | 24 فروردين 1403 ساعت 10:32 | 24.8K بازدید | 39 دیدگاه

سیلی لیگ قهرمانان به صورت امباپه: مایه ننگی!

کریستوف دوگاری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، به شدت از رفتار و عملکرد کیلیان امباپه انتقاد کرد.

سیلی لیگ قهرمانان به صورت امباپه: مایه ننگی!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن این هفته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان بارسلونا بود اما با نتیجه 2-3 شکست خورد و امباپه نتوانست کمکی به این تیم برای کسب پیروزی کند.

این ستاره فرانسوی در طول این بازی حتی یک شوت در چارچوب هم نداشت و پس از پایان این دیدار بود که انتقادهای بسیار زیادی از سبک بازی و افت او مطرح شد و حتی بعضی از هواداران پی اس جی مدعی شدند که شاید رئال مادرید هم با این نمایش از خریدنش منصرف شود.

2009563

دوگاری در گفت‌وگو با RMC Sport درباره این بازیکن اظهار داشت: «او چند هفته است که این مشکل را دارد. من قصد ندارم به او حمله کنم چون این کار آسانی است اما همه بازی این هفته را دیدند. من قصد ندارم به عملکرد او حمله کنم، قصد دارم به مردی که این هفته بدترین شب فوتبالش را نشان داد حمله کنم. 

هر بازیکنی حق ندارد در دیداری خوب نباشد. ما حق داریم افتضاح باشیم اما رفتار این بچه واقعا فاجعه‌بار است. این رسوایی فوتبال و بی‌احترامی است. واقعا باعث تاسف و خجالت است. این قرار بود رویای تو با این باشگاه باشد اما تو لیگ قهرمانان را هم زیر پا گذاشتی. امیدوارم که او در بازی برگشت تغییر کند و باعث پیروزی تیمش شود.»

دیدگاه‌ها