کد خبر : 2013869 | 24 فروردين 1403 ساعت 13:30 | 17.8K بازدید | 7 دیدگاه

رسمی: قرارداد جانشین نویر تمدید شد

الکساندر نوبل، دروازه‌بان بایرن مونیخ، قراردادش را به مدت پنج سال دیگر با این تیم تمدید کرد.

رسمی: قرارداد جانشین نویر تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، نوبل در سال 2020 از شالکه به بایرن مونیخ پیوست تا نقش دروازه‌بان ذخیره این تیم را ایفا کند اما در طول این مدت دو بار به صورت قرضی راهی موناکو شد و در حال حاضر هم در اشتوتگارت حضور دارد تا تجربه بیشتری را برای حضور در دروازه به دست آورد. 

عملکرد خوب و قابل قبول او در این دو تیم باعث شده است که بسیاری معتقد باشند که این بازیکن بهترین گزینه برای جانشینی نویر است، خصوصا که کاپیتان بایرن اخیرا به دلیل مصدومیت در چندین بازی نتوانسته است تیمش را همراهی کند و این زنگ خطری برای آنها است. 

2009879

باشگاه بایرن مونیخ دقایقی پیش به صورت رسمی اعلام کرد که قرارداد این ستاره آلمانی را تا سال 2029 تمدید کرده است اما در عین حال او به مدت دو سال دیگر هم به صورت قرضی در اشتوتگارت خواهد ماند و پس از آن به آلیانز آرنا باز می‌گردد. 

نوبل پس از امضای قرارداد جدید با بایرن مونیخ در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه اظهار داشت: «من از این تصمیم و از اعتمادی که باشگاه بایرن به من کرد بسیار خوشحال هستم. در عین حال، احساس راحتی بسیاری در اشتوتگارت دارم. می‌خواهم در این تیم موفق باشم تا بتوانم قدم‌های بعدی را بردارم.»

دیدگاه‌ها