کد خبر : 2013878 | 24 فروردين 1403 ساعت 14:17 | 14.9K بازدید | 29 دیدگاه

جیمی کاراگر:

بی‌خیال اروپا، لیورپول باید برای قهرمانی لیگ بجنگد!

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که تنها نکته مثبت باخت سنگین این تیم برابر آتالانتا این است تمرکز آنها روی لیگ خواهد بود.

بی‌خیال اروپا، لیورپول باید برای قهرمانی لیگ بجنگد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا در ورزشگاه آنفیلد روبروی آتالانتا قرار گرفت و در یک بازی عجیب با سه گل برابر حریفش شکست خورد تا شب سختی را مقابل هوادارانش سپری کرده باشد. 

حالا شاگردان یورگن کلوپ چاره دیگری جز این ندارند که در بازی برگشت که باید به میزبانی آتالانتا در ایتالیا برگزار شود با تمام توان به میدان بروند و برای جبران این سه گل خورده تلاش کنند، هرچند کار بسیار دشوار و شاید حتی غیرممکنی به نظر برسد. 

2009752

کاراگر پس از پایان این بازی با انتشار پستی در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «نتیجه و عملکردی بسیار افتضاح از لیورپول. تنها نکته آرامش بخش درباره این شکست سنگین این است که یورگن باید در بازی برگشت با بازیکنان ذخیره به میدان برود و تمام تلاشش را برای فتح لیگ برتر به کار بگیرد.»

لیورپول در حال حاضر در جایگاه دوم جدول رده‎‌بندی لیگ برتر انگلیس و هم امتیاز با آرسنال صدرنشین است و امیدوار است که بتواند در شش هفته باقی مانده بار دیگر صدر را از رقیب پس بگیرد.

دیدگاه‌ها