کد خبر : 2013913 | 24 فروردين 1403 ساعت 17:03 | 11.2K بازدید | 12 دیدگاه

با انگیزه برای اثبات خود؛

بازگشت کاپیتان سپاهان به نقش جهان (عکس)

محمدرضا حسینی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان بار دیگر به ورزشگاه نقش جهان برگشته و این بار با پیراهنی غیر از این تیم بازی خواهد کرد.

بازگشت کاپیتان سپاهان به نقش جهان (عکس)

به گزارش ورزش ‌سه، در نیم فصل لیگ بیست و دوم بود که محمدرضا حسینی پس از سه سال و نیم حضور در سپاهان مجبور به جدایی از تیم محبوبش شد. او که در ابتدای لیگ نوزدهم از ذوب آهن به اردوی طلای پوشان اصفهانی اضافه شد، پس از حضور ژوزه مورایس در اندیشه‌های این مربی پرتغالی قرار نگرفت و در نیم فصل به صورت قرضی به گل گهر پیوست.

حسینی قصد داشت پس از پایان قرارداد قرضی‌اش با گل گهر به سپاهان برگردد اما نتوانست با مسئولان کادر فنی تیم فوتبال باشگاه به تفاهم برسد تا راه جدایی در پیش بگیرد.

2009931

حسینی البته یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد داشت و اگر راضی نمی‌شد تا قراردادش را فسخ کند سپاهان در جذب بازیکن به مشکل می‌خورد اما در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی قرارداد خود را فسخ کرد و در حالی که گفته می‌شد به ذوب آهن برمی‌گردد پس از چند ماه خانه نشینی در پنجره زمستانی به نساجی مازندران پیوست.

حسینی در حال حاضر یکی از بازیکنان کلیدی نساجی به شمار می‌رود که ساکت الهامی برای شکست سپاهان و کسب امتیاز از اصفهان چشم به توانایی‌های او دوخته است. البته خود این بازیکن هم با توجه به اینکه از نظر فنی مورد توجه مورایس قرار نگرفت انگیزه زیادی دارد تا توانایی‌هایش را به این مربی پرتغالی ثابت کند.

دیدگاه‌ها