کد خبر : 2014079 | 25 فروردين 1403 ساعت 00:44 | 26.2K بازدید | 24 دیدگاه

مسی دورتر و دورتر از جام باشگاه‌های جهان

شکست ۳-۱ اینتر میامی مقابل مونتری و کنار رفتن از لیگ قهرمانان کونکاکاف چمپیونز کاپ، شانس این باشگاه را برای رسیدن به جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۵ به شکل قابل توجهی کاهش داده است.

مسی دورتر و دورتر از جام باشگاه‌های جهان

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه دیگر شانس حضور در جام باشگاه‌های جهان از طریق قهرمانی در لیگ قهرمانان کونکاکاف وجود ندارد، اینتر میامی اکنون به قهرمانی تیم کلمبوس کرو امید بسته است.

دلیل این اتفاق این است که اگر کلمبوس در فصل جاری مسابقات لیگ قهرمانان کونکاکاف مقام قهرمانی را به‌دست بیاورد، دو تیم از لیگ MLS به جام باشگاه‌های جهان راه خواهند یافت.

از آنجایی که آمریکا به دلیل میزبانی مسابقات یک جایگاه را از پیش در اختیار دارد، جایگاه اضافه به قهرمان فصل جاری اِم‌اِل‌اِس خواهد رسید. جایی که اینتر میامی می‌تواند شانس خوبی داشته باشد.

2010144

بدین ترتیب اولین گزینه اینتر میامی قهرمانی در لیگ فعلی است. شانس دیگر آنها رسیدن به فینال و قرار گرفتن در برابر سیاتل ساندرز و یا کلمبوس کرو است. (در صورتی که کلمبوس قهرمانی لیگ قهرمانان کونکاکاف را به‌دست بیاورد.) در این‌صورت حتی با شکست مقابل این دو تیم در فینال لیگ MLS هم اینتر میامی در جام باشگاه‌های جهان حضور خواهد داشت.

سومین شانس آنها هم این است که سیاتل ساندرز و کلمبوس به فینال لیگ برسند و اینتر میامی تا مرحله نیمه‌نهایی مقتدرانه پیش برود. در این‌صورت ممکن است به آنها به‌عنوان یکی از تیم‌های مهمان جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۵ دعوتنامه داده شود.

دیدگاه‌ها