کد خبر : 2014166 | 25 فروردين 1403 ساعت 12:43 | 43.8K بازدید | 28 دیدگاه

کمتر از دو ماه دیگر

تصمیم نهایی مودریچ: اسطوره جواب می‌دهد

لوکا مودریچ تا کمتر از دو ماه دیگر در مورد تمدید قرارداد یا وداع با رئال مادرید تصمیم نهایی را اعلام خواهد کرد.

تصمیم نهایی مودریچ: اسطوره جواب می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، اخیرا تکلیف آینده تونی کروس در رئال مشخص شد. ستاره آلمانی هرچند هنوز رسما چیزی اعلام نکرده ولی طبق ادعای منابع معتبر، قراردادش را یک سال دیگر تمدید می‌کند و خبری از بازنشستگی او نیست.

خیال رئال بابت یکی از اسطوره‌هایش راحت شده و حالا منتظر تصمیم نهایی لوکا مودریچ است. اخیرا رئیس دینامو زاگرب در اقدامی جالب، آگهی انتقال مودریچ به این تیم را در نشریه مارکا رزور کرد ولی واقعیت این است که ستاره کروات هنوز تصمیم قطعی خود را نگرفته است.

2010247

امروز آاس نوشت که مودریچ همه چیز را به پایان فصل موکول کرده و قبل از آن چیزی مشخص نمی‌شود. مودریچ بعد از نیمکت‌نشینی و عدم حضور در بازی رفت برابر لایپزیش، در هشت بازی متوالی رئال به میدان رفته است. او امشب نیز قرار است برابر مایورکا فیکس باشد.

 غیر از دو بازی برابر بیلبائو که کمتر از 10 دقیقه در میدان بود، در دیگر بازی‌ها او همواره حداقل 30 دقیقه بازی کرده است. مودریچ 18 بار به عنوان یار تعویضی به زمین رفته و 10 بار مستقیما جانشین کروس شده است. در 1643 دقیقه بازی، لوکا دو گل زده و 6 پاس گل داده و رئال مادرید مشتاق تمدید با او است، ولی همه چیز را به خود بازیکن واگذار کرده است.

افسانه شماره 10 رئال می‌تواند با یک امضای دیگر روی برگه تمدید ادامه یابد. همچنین ممکن است در پایان فصل شاهد یک وداع باشکوه ولی دراماتیک باشیم. مودریچ کدام را انتخاب می‌کند؟

دیدگاه‌ها