کد خبر : 2014245 | 25 فروردين 1403 ساعت 16:45 | 10.7K بازدید | 19 دیدگاه

فینال جام حذفی: اول تابستان!

بازی فینال جام حذفی احتمالا در روز اول تیرماه برگزار شود.

فینال جام حذفی: اول تابستان!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از روز هجدهم مردادماه آغاز شده، اما ممکن است دو تیم راه یافته به فینال جام حذفی با سخت‌ترین شرایط و طولانی‌ترین فصل فوتبالی مواجه شوند و تا اول تابستان بازی‌هایشان ادامه داشته باشد.

سازمان لیگ اعلام کرده با توجه به مسابقات مختلف رده‌های سنی ملی در فصل جاری ازجمله انتخابی المپیک 2024، جام ملت‌های آسیا در قطر، مرحله مقدماتی جام جهانی، لیگ قهرمانان آسیا و... سعی داشته بهترین زمان‌بندی را در نظر بگیرد، اما با این وجود بازی‌ها تا خردادماه ادامه پیدا می‌کند.

سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ امروز اعلام کرد در صورت موافقت امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران، بازی‌های فصل جاری لیگ برتر تا روز چهاردهم خردادماه ادامه پیدا می‌کند و ادامه مراحل جام حذفی نیز پس از فیفا دی آینده انجام می‌شود.

با این شرایط و با توجه به اعلام وی، بازی‌های جام حذفی در پایان خردادماه ادامه پیدا می‌کند و بازی فینال این رقابت‌ها نیز روز یکم تیرماه 1403 برگزار می‌شود.

دو تیمی که فینالیست جام حذفی در دوره جاری شوند، با توجه به آغاز تمرینات پیش‌فصل بیست و سومین دوره لیگ برتر، درست یک سال در جریان تمرینات و مسابقات خواهند بود و شرایط سختی برای فصل بعد نیز پیدا می‌کنند.

دیدگاه‌ها