کد خبر : 2014771 | 28 فروردين 1403 ساعت 01:14 | 21.7K بازدید | 12 دیدگاه

الخلیفی ستاره امروز پی‌اس‌جی (عکس)

تمرین روز دوشنبه پاری سن ژرمن در ورزشگاه مونتجوئیک تحت تاثیر حضور ناصر الخلیفی برگزار شد.

الخلیفی ستاره امروز پی‌اس‌جی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن ابتدا برنامه‌ریزی کرده بود که تمرین روز دوشنبه ساعت ۱۸ به وقت محلی برگزار شود. سپس آنها به بیش از صد خبرنگار معتبر اطلاع دادند که تمرین نیم‌ساعت تاخیر خواهد داشت.

بالاخره در ساعت ۱۸:۳۰ تمرین آغاز شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت لوئیز انریکه وارد زمین شد و پس از صحبت با بازیکنان چند دستور تمرینی به آنها داد.
هر از چند گاهی پس از اینکه کسی توپی را از دست می‌داد یا در گرفتن توپ ناکام می‌ماند، صدای خنده و شوخی از تمرین بلند می‌شد.

۲۳ فوتبالیست از جمله اشرف حکیمی که به دلیل محرومیت نتوانست در بازی رفت به میدان برود به بارسلونا سفر کرده‌اند و برای دیدار برگشت آماده هستند.

2011263

در سفر تیم به اسپانیا و جلسه تمرینی، کیلیان امباپه و عثمان دمبله، بازیکن سابق بارسا، کانون توجهات را به خود جلب کرده بودند تا اینکه ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاریسی، کنار زمین و در تمرین ظاهر شد.

رئیس پاریس هیچ جزئیاتی از تمرین را از دست نمی‌داد. او چند دقیقه‌ای با انریکه صحبت کرد و در جریان همه این‌ها، لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی باشگاه هم همراه او بود.

الخلیفی در قرار ناهاری که برای بازی رفت بین مدیران بارسلونا و پاری سن ژرمن برگزار شد حضور نداشت اما پیش‌بینی می‌شود که روز سه‌شنبه در کنار خوان لاپورتا و دیگر مدیران ناهار بخورد.

دیدگاه‌ها