کد خبر : 2014923 | 28 فروردين 1403 ساعت 17:07 | 19.3K بازدید | 18 دیدگاه

بازگشت سپاهانی‌های سابق به خانه؛

تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!

باشگاه سپاهان اعلام کرد به منظور تقویت و انسجام بیشتر تیم فوتبال باشگاه، جلال امیدیان و میگوئل تکسیرا به عنوان دستیار به کادر فنی اضافه شده‌اند.

تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!

به گزارش "ورزش‌ سه"، این اتفاق و اضافه شدن میگل تکسیرا و جلال امیدیان در شرایطی رخ داده که طلایی پوشان اصفهانی شرایط خوبی در لیگ برتر ندارند و حالا در آستانه دربی اصفهان تغییرات مهمی در کادر مربیگری سپاهان ایجاد شده است.

امیدیان طی سال‌های ۷۲ تا ۷۹ بازیکن سپاهان بوده و همچنین سابقه حضور در تیم‌های پیکان، مس کرمان و ذوب‌آهن و نیز حضور در تیم‌های ملی جوانان، امید و بزرگسالان ایران طی سال‌های ۷۵ تا ۸۱ را در کارنامه دارد. همچنین در عرصه مربی‌گری در تیم‌های سپاهان، گل‌گهر، ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک در کنار مربیانی چون فرهاد کاظمی، امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی فعالیت کرده است.

2011470

دیگر مربی‌ای که به کادر مورایس اضافه شده میگوئل تکسیراست که با امیر قلعه‌نویی به سپاهان آمد و پس از جدایی این مربی در اصفهان ماند. تکسیرا پیش از این ۵ سال متوالی روی نیمکت سپاهان به عنوان دستیار در کنار امیر قلعه‌نویی، محرم نویدکیا و ژوزه مورایس حضور داشته است.

امیدیان و تکسیرا در دوران حضور امیر قلعه‌نویی دو مربی فعال سپاهان بودند که حالا بار دیگر به باشگاه اصفهانی بازگشته‌اند تا با توانایی و دانش خود به مورایس برای بیرون بردن تیم از شرایط بحرانی کمک کنند.

دیدگاه‌ها