کد خبر : 2014925 | 28 فروردين 1403 ساعت 17:15 | 87.1K بازدید | 38 دیدگاه

موافقیت با اضافه شدن دستیار ایرانی؛

مورایس سرانجام به درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!

با اضافه شدن جلال امیدیان به کادر فنی تیم فوتبال سپاهان همان اتفاقی رخ داد که سپاهانی‌ها مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند.

مورایس سرانجام به درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!

به گزارش "ورزش‌ سه"، از زمان انتخاب ژوزه مورایس به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان همواره یک درخواست از سوی جامعه هواداری این تیم وجود داشته و آن هم اضافه شدن یک دستیار ایرانی به کادر فنی او بوده است؛ درخواستی که در سال اول حضور این مربی به شکل کاملا جدی از سوی این مربی رد شد و او تاکید داشت که برای این تصمیم به شناخت زیادی نیاز دارد.

مورایس در اولین مصاحبه خود در شبکه اصفهان در واکنش به این سوال ضمن اشاره به خاطره تلخی که از رهبری پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی دارد، گفت: «پیش از کار کردن با کسی باید با جامعه او آشنا شد و نظر هواداران را درباره او را نیز داشت. این دستیار قرار است رهبری تیم را برعهده داشته باشد و حتی بهتر و بیشتر کار کند و بسیاری از موارد را با ارتباط کلامی پیش ببرد. به همین دلیل نمی‌توان با مربی پیش از آنکه او را شناخت یا طرز فکرش را دانست کار کرد. باید بتوان تیم را به خوبی هدایت کرد و از همین روی باید مربی‌ای را اضافه کرد که شناخت کافی روی او وجود داشته باشد و ایده‌های من را دنبال کند. تجارب تلخ و ناموفقی در این حوزه در کره‌جنوبی داشتم و به همین خاطر حساسیت زیادی روی انتخاب دستیار داخلی دارم.» 

حالا و پس از نزدیک به دو فصل حضور مورایس در لیگ برتر فوتبال ایران و در روزهایی که سپاهان شرایط خوبی ندارد، شاهد انتخاب جلال امیدیان به عنوان یکی از دستیاران ژوزه مورایس هستیم تا تغییر قابل توجهی در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی ایجاد شده باشد و فضای تمرینات تحت الشعاع قرار بگیرد.

2011472

امیدیان در لیگ‌های هجدهم و نوزدهم یکی از دستیاران امیر قلعه‌نویی و به واسطه اصفهانی بودن و سال‌ها حضور در ذوب‌آهن، شناخت خوبی از فضای پیرامون باشگاه سپاهان دارد. او پس از پایان کار امیر قلعه‌نویی 5 هفته پایانی را در اصفهان ماند و به همراه تکسیرا تیم را تا پایان فصل هدایت کردند. امیدیان سپس با انتخاب محرم نویدکیا بار دیگر همکاری با قلعه‌نویی را این بار در گل‌گهر آغاز کرد و در حالی که همچنان گل‌گهر با قلعه‌نویی همکاری می‌کرد، تصمیم گرفت از کادر سرمربی فعلی تیم ملی جدا شود و به یار قدیمی‌اش مجتبی حسینی در پیکان بپیوندد که در ذوب‌آهن خاطرات خوشی از همکاری با او داشت؛ این همکاری پس از پیکان تا کنون در آلومینیوم هم ادامه‌دار بود و حالا با جلب رضایت مجتبی حسینی از بازی برابر ذوب‌آهن شاهد حضور امیدیان روی نیمکت سپاهان خواهیم بود.

انتخاب امیدیان به عنوان دستیار مورایس اقدام بزرگی از سوی این مربی برای تغییر شرایط تیم و پاسخ مثبت به خواسته‌های هواداران تیم است که باید دید چطور نتیجه خواهد داد.

دیدگاه‌ها