کد خبر : 2014929 | 28 فروردين 1403 ساعت 18:00 | 10K بازدید | 8 دیدگاه

محرومیت تماشاگران در یک بازی لیگ برتر

هواداران شمس‌آذر اجازه حضور در دیدار مقابل پیکان را ندارند.

محرومیت تماشاگران در یک بازی لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین در حالی با نتیجه 2 بر صفر در دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل تراکتور شکست خورد و یک بازی خانگی را واگذار کرد که تخلف تماشاگرانش در این بازی موجب شد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم علیه آنها حکم بدهد.

تیم فوتبال شمس‌آذر علاوه بر شکست خانگی مقابل تراکتور که یک ماه قبل اتفاق افتاد، حالا با رای کمیته انضباطی فدراسیون با جریمه 40 میلیون تومان و یک جلسه محرومیت مواجه شده است.

باشگاه شمس‌آذر قزوین که پیش‌تر یک جلسه محرومیت تعلیقی به خاطر تخلف هواداران خود داشت، اکنون بنا بر رأی کمیته انضباطی با حکم قطعی برای محرومیت مواجه شده است.

بنا بر رأی کمیته انضباطی «با توجه به قطعیت دادنامه صادره، یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگرانِ باشگاه شمس‌آذر قزوین (شماره دادنامه 1942) به دلیل تخلف در دیدار با تراکتور مبنی بر پرتاب سنگ و نارنجک دستی و استفاده از لیزر اجرا می‌شود که این رأی قطعی است.»

شمس‌آذر قزوین روز جمعه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران می‌رود و روز یازدهم اردیبهشت‌ماه باید از پیکان تهران میزبانی کند که هوادارانش از تماشای این بازی محروم هستند.

دیدگاه‌ها