کد خبر : 2015025 | 29 فروردين 1403 ساعت 09:00 | 17.6K بازدید | 12 دیدگاه

پاسخ مورایس به مهم‌ترین سوال سپاهان

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از مصاف با ذوب‌آهن با سوال متفاوتی مواجه شد.

پاسخ مورایس به مهم‌ترین سوال سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، این سوال در حالی از سوی خبرنگاران اصفهانی در نشست خبری مطرح شد که تا پیش از این سرمربی پرتغالی سپاهان بارها به دلیل عملکرد ضعیف خط دفاعی تیم مورد انتقاد و سوال قرار گرفته بود و اینبار درباره نمایش ضعیف تیم در خط هجومی و فرصت سوزی پرسیده شد که پاسخ جالب توجهی نیز از سوی مورایس همراه داشت.

2011689

سرمربی سپاهان در واکنش به این سوال که تعجب و لبخند را به صورتش آورده بود، گفت: «یک سوال متفاوت. برخی مواقع بابت دفاع نکردن و برخی مواقع بابت گل نزدن مورد انتقاد قرار می‌گیریم. می توان گفت برخی مواقع شاید آرامش لازم به بازیکنان داده نشده است و نتوانسته‌اند موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنند. برخی مواقع به خودخواهی بازیکن برمی‌گردد که شاید در ان لحظه می توانسته تصمیم بهتری بگیرد. شوت بزنم یا نزنم یا انتخاب دیگر و بهتری داشته باشد. برخی مواقع گل هم زدیم اما موقعیت‌های زیادی را در همان بازی گل نکردیم. ببینیم فردا چه میشود و به هر حال باید قبول کنم. به همین دلیل فشار بیشتری روی بازیکنان گذاشتیم و بیشتر کار کردیم. ببینیم فردا چه می‌شود.» 

2011688

گفتنی است که این سوال در حالی از سوی خبرنگاران مطرح شد که مهاجمین سپاهان در سه بازی اخیر فقط یک مرتبه مقابل صنعت نفت در آبادان گلزنی کردند. با این حال همچنان تیم مورایس با ثبت 41 گل و با اختلاف قابل توجه نسبت به تیم دوم که تراکتور است و 32 گل زده، بهترین خط هجومی مسابقات به شمار می‌رود و رضا اسدی و شهریار مغانلو نیز با 10 و 11 گل بهترین گلزنان لیگ برتر هستند.

دیدگاه‌ها