کد خبر : 2015091 | 29 فروردين 1403 ساعت 13:42 | 30.4K بازدید | 19 دیدگاه

انتقاد دوباره در شب درخشش کیلیان

ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!

کریستوف دوگاری بعد از بازی پی اس جی برابر بارسا و دبل کیلیان امباپه یک بار دیگر از ستاره فرانسوی انتقاد کرد.

ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!

به گزارش "ورزش سه"، کریستوف دوگاری منتقد بزرگ کیلیان امباپه است. او که دیروز گفته بود اگر امباپه نتواند در بازی برگشت تفاوتی ایجاد کند، لقب خائن خواهد گرفت و تاکید داشت کسی غصه جدایی او را نخواهد خورد، دیشب با وجود دو گلی که امباپه به بارسا زد و باعث صعود تیمش شد، بار دیگر به او حمله کرد.

2011796

ستاره سابق تیم ملی فرانسه (قهرمان جهان در 1998) و باشگاه‌های میلان و بارسلونا گفت: «امباپه بازی خودش را انجام داد و او را در زمین درگیرتر از بازی رفت دیدم. در مقاطعی حس کردم ناآرام و نگران است. در نهایت دو گل زد ولی بیایید خودمان را فریب ندهیم. او با بهترین روزهایش فاصله خیلی زیادی دارد.»

2011797

دوگاری ادامه داد: «امباپه‌ای که دیدیم، یک بازیکن متوسط بود و در چنین دیدار بزرگی دیگر بازیکنان به خوبی توانستند ضعف‌های او را پوشش بدهند. او چندین هفته است که در هیچ دیداری تفاوت ایجاد نمی‌کند. دیگر از دریبل‌ها و استارت‌های انفجاری او خبری نیست. فقط در دو سه دوئل دیدم او چیزی شبیه به روزهای اوجش نشان داد. او را بیشتر نگران و عصبی دیدم. در برخی لحظات شبیه به بچه 5 ساله بود و در نهایت به خودم گفتم امباپه نیز حق دارد شب بد داشته باشد. با این حال او مدت‌هاست دیگر خود واقعی‌اش نیست.»

دیدگاه‌ها