کد خبر : 2015225 | 29 فروردين 1403 ساعت 21:59 | 6.3K بازدید | 4 دیدگاه

ماموریت مشترک گروسیان و پورحمیدی با پیراهن آبی

سیروس پورموسوی تیمش را مهیای یکی از دیدارهای حساس این هفته می‌کند و امیدوار است با کسب نتیجه در سیرجان تیمش را پیش از گذشته امیدوار به بقا کند.

ماموریت مشترک گروسیان و پورحمیدی با پیراهن آبی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان بعد از برد ارزشمند هفته گذشته اکنون در سیرجان حاضر شده تا در جدال برابر گل‌گهر و شاگردان اوزونیدیس قرار گیرد.

استقلال خوزستان در شرایطی در بازی رفت مقابل این تیم به تساوی رضایت داد که یکی از صحنه‌های جنجالی و بی‌پاسخ دور رفت رقابت‌ها درخصوص رد شدن گل برتری این تیم شکل گرفته بود و اعتراض زیادی را نیز از سوی آنها به همراه داشت.

پورموسوی اکنون برای کسب نتیجه در این جدال چشم به عملکرد شاگردانش خصوصا در خط دروازه دوخته است. جایی که فرزین گروسیان و پورحمیدی طی دیدارهای اخیر کاملا آماده نشان داده و در راستای هدف بقای این تیم در تلاش هستند. نکته جالب توجه در خط دروازه این تیم همکاری و دوری از اختلاف نظر بین دروازه‌بانان آن است. گروسیان و پورحمیدی طی دیدارهای اخیر به تناوب در ترکیب این تیم قرار گرفته و هر کدام به دنبال کمک به تیم برای دستیابی به نتیجه بوده‌اند. در بازی قبلی فرزین گروسیان که سابقه حضور در نفت آبادان را نیز در کارنامه دارد و فصل گذشته معجزه بقا را با این تیم تجربه کرد، نمایشی چشم‌گیر و قابل توجه از خود به جا گذاشت و در چند مرحله با مهار موقعیت‌های طلایی‌پوشان سهم خود را در کسب پیروزی تیمش ایفا کرد.

2012053

پورحمیدی نیز پیش از این در چند دیدار برای آبی‌پوشان کار را دنبال کرده بود و با واکنش‌های خود به دنبال کسب نتیجه برای این تیم بوده است. پورموسوی از این حیث که شاگردانش اکنون در کنار رقابت برای حضور در ترکیب، با یک هدف که بقای تیم است کار را دنبال می‌کند، شرایط خوبی را از حیث روحی – روانی در اردوگاه تیمش دنبال می‌کند و باید دید در سیرجان تیمش چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها