کد خبر : 2015397 | 30 فروردين 1403 ساعت 17:12 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

گل تماشایی تیم شجاعی برای ناامیدی عنایتی

هوادار تهران موفق شد با گل یونس شاکری با نتیجه ۲- ۰ از پیکان پیش بیفتد.

گل تماشایی تیم شجاعی برای ناامیدی عنایتی

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که دقایق ابتدایی دربی کوچک تهران با نمایش متعادل دو تیم پیکان و هوادار تهران همراه بود، در ادامه هوادار موفق شد بازی را در اختیار بگیرد و با دو گل دیدنی از حریف پیش بیفتد.

بعد از گل سفیدچغایی، هوادار موفق شد خیلی زود گل دوم را هم به ثبت برساند تا شانس خود را برای کسب سه امتیاز این بازی بالا ببرد.

ویدئو: 330308

گل دوم هوادار اما به شکل جالبی رقم خورد. در حالی‌که پیکان قصد داشت پرس شدیدی روی دروازه علیرضا حقیقی شکل دهد، گلر باتجربه هوادار با یک پاس بلند به سمت چپ تیمش در میانه زمین، بنفش‌پوشان را در موقعیت ضد حمله قرار داد.

فاز تهاجمی این حمله اما برعهده داریوش شجاعیان بود که این روزها در اوج آمادگی در خدمت تیم مسعود شجاعی است. هافبک تکنیکی هوادار بعد از دریافت سومین توپ در فاز هجومی، با کنترل مناسب و در ادامه چرخشی جالب توجه، وینگر چپ تیمش را در موقعیت فرار به سمت دروازه قرار داد.

2012350

محسن سفیدچغایی که زننده گل اول تیمش بود، با استارتی ۳۵ متری و ارسال سر ضرب خود به محوطه جریمه، یونس شاکری را صاحب موقعیت گلزنی کرد تا این مهاجم فرصت طلب با ضربه تمام کننده خود دومین گل تیمش را در این بازی بعد از پنجمین ضربه در موقعیت ضدحمله ثبت کند.

پیکان البته دقایقی بعد موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند تا نسبت به ادامه بازی امیدوار باشد.

عکس‌: میلاد احمدی

دیدگاه‌ها