کد خبر : 2015498 | 30 فروردين 1403 ساعت 22:44 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

ادامه رقابت شدید میان برترین گلزنان گل‌گهر؛

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

سعید سحرخیزان موفق شد در مصاف با استقلال خوزستان ششمین گل فصل خود را ثبت کند.

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم فوتبال گل‌گهر می‌رفت که به یک پیروزی آسان در خانه دست پیدا کند که یک اشتباه فردی با انگیزه‌های بازگشت تیم پورموسوی که برای بقا می‌جنگند، کار دست این تیم داد و طی دو دقیقه برتری دو گله به راحتی از دست رفت.

در این بین اما مصاف برابر استقلال خوزستان مصادف شد با ششمین گل فصل برای بازیکن نوظهور فوتبال ایران که شمشمین گل فصل خود را ثبت کرد و در کنار زنده‌روح قرار گرفت که تا هفته بیست و چهارم بهترین گلزن سرمه‌ای‌پوشان بود. 

2012489

تا پیش از مصاف برابر استقلال خوزستان سحرخیزان در کنار تورس 5 گله قرار داشت که حالا در روزی که تورس ستاره اسپانیایی گل‌گهر محروم بود و زنده‌روح هم پس از مصدومیت مقابل پرسپولیس هنوز نتوانسته به ترکیب برگردد، 6 گله شد. 

البته این تعداد گل برای مهاجمی که در بیشترین بازی‌های فصل در ترکیب ثابت بوده آمار قابل توجهی به‌شمار نمی‌رود، اما می‌تواند شروع خوبی برای یک مهاجم جوان باشد که تازه راهش را در لیگ برتر آغاز کرده و مورد توجه امیر قلعه‌نویی هم قرار دارد.

2012488

سحرخیزان برای ثبت این گل از پاس دقیق و تماشایی یامگا که مدافعین حریف را کنار زد، نهایت استفاده را برد و در موقعیت تک به تک با سنگربان استقلال خوزستان با یک بغل پای دقیق گل اول مسابقه را ثبت کرد. در ادامه قائم اسلامی‌خواه هم گل دوم تیمش را وارد دروازه شاگردان پورموسوی کرد، اما ظرف دو دقیقه همه چیز از بین رفت.

دیدگاه‌ها