کد خبر : 2016029 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 10:13 | 85.9K بازدید | 84 دیدگاه

امسال تیلور - یزدانی نداریم

لحظه تلخ ناامیدی ابرستاره کشتی جهان (عکس)

تیلور دیشب آشکارا فرم ضعیف‌تری از حریف جوانش داشت. تصویر فرو کوبیدن و ناامیدی او از پیروزی مقابل آرون بروکس قلب علاقه‌مندان کشتی را به درد آورد.

لحظه تلخ ناامیدی ابرستاره کشتی جهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیوید تیلور که یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های رشته کشتی در آمریکاست نتوانست مجوز حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دست آورد.

او که در حال حاضر دو عنوان قهرمانی جهانی را در کارنامه دارد و مدافع عنوان قهرمانی در رقابت‌های المپیک است، پس از قبول شکست برابر آرون بروکس در مسابقات انتخابی المپیک پاریس که شب گذشته در آمریکا برگزار شد، از حضور در این رقابت‌ها بازماند.

این کشتی‌گیر 33 ساله به واسطه عملکرد خوبش در چند ماه گذشته توانسته بود به‌صورت مستقیم به مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک راه پیدا کند و تنها لازم بود در دو کشتی از سه دیداری که برابر بروکس داشت به پیروزی برسد تا یکی از اعضای تیم ملی آمریکا در پاریس باشد.

2013274

اما شرایط به شکل متفاوتی پیش رفت و او در اولین مسابقه وزن ۸۶ کیلوگرم که صبح روز گذشته به وقت آمریکا برگزار شد با نتیجه 1-4 شکست خورد. تیلور همچنین در دیداری که شب گذشته برابر این حریف قدرتمند داشت با نتیجه 1-3 بازنده میدان بود تا تماشاگرانی که برای تماشای این مسابقات راهی ورزشگاه شده بودند را در بهت و حیرت فرو ببرد.

بروکس پس از پایان این بازی گفت: «او یکی از اولین کسانی است که باعث شده است این ورزش به اینجا برسد. حتی بودن در اطراف او و تماشای کارهایش هم برای من باعث افتخار بوده است.»

2013275

بسیاری معتقد بودند که تیلور قدرتمندترین کشتی‌گیر چند سال اخیر در آمریکاست و لقب مرد جادویی را به او داده بودند. او پیش از مسابقات انتخابی که این هفته برگزار شد در ۲۶ دیدار از ۲۷ کشتی که از سال ۲۰۱۹ انجام داده بود به پیروزی رسیده بود. تنها شکست او برابر حسن یزدانی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ بود. بسیاری منتظر رقابت جذاب این دو نفر در فینال مسابقات المپیک پاریس برای کسب مدال طلا بودند اما حالا تیلور مجوز حضور در این مسابقات را دریافت نکرده است.

دیدگاه‌ها