کد خبر : 2016122 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 16:43 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

گودرزی: هیجان نقل و انتقالات برایم همان موقع تمام شد

هافبک جوان هوادار تهران که در پنجره نقل و انتقالات مورد توجه پرسپولیس قرار داشت، مدعی است اکنون تمام تمرکزش را روی موفقیت در جمع شاگردان مسعود شجاعی قرار داده است.

گودرزی: هیجان نقل و انتقالات برایم همان موقع تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران این هفته در شرایطی که شانس بزرگی برای کسب پیروزی در دربی تهران داشت با تساوی مقابل پیکان به کار پایان داد.

مهدی گودرزی هافبک جوان هوادار درباره این بازی و تساوی در آن گفت: بازی هیجان‌انگیزی بود که با رد و بدل شدن گل‌های زیاد تماشاگرپسند هم شد. با این حال یک حسرت بزرگ برای ما به‌همراه داشت و از کسب پیروزی بازماندیم. بعد از دو گلی که به ثمر رساندیم ضمن اینکه شانس زدن گل‌های بعدی را داشتیم، می‌توانستیم کار را با برد به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: این بازی تمام شده است و دیگر به آن فکر ‌نمی‌کنیم. زیر نظر آقای شجاعی هر روز به عملکرد بهتر و کسب نتیجه تمرکز داریم و خودمان را مهیای بازی بعدی خواهیم کرد. این هفته در جام حذفی بازی داریم. می‌خواهیم اتفاقات خوبی برای خودمان شکل دهیم و چرا به رسیدن به مراحل بعدی فکر نکنیم. رقبای سرسختی در این جام حضور دارند اما ما هم هدف خودمان را دنبال خواهیم کرد.

گودرزی درباره بازی با مس سونگون در جام حذفی گفت: حریف علی‌رغم حضور در لیگ دسته اول اما مطمئنا با انگیزه زیادی در این جدال حاضر خواهد شد. کار آنها در لیگ یک تمام شده و طبیعی است که به فکر موفقیت در جام حذفی باشند. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و می‌خواهیم از این مرحله عبور کنیم و یک گام دیگر به هدف مان نزدیک‌تر شویم.

هافبک جوان هوادار درباره بحث پنجره زمستانی و پیگیری پرسپولیس برای حضورش در این تیم نیز گفت: این بحث برای من تمام شده است. اکنون عضوی از هوادار تهران هستم و به قراردادی که دارم کاملا متعهد هستم و می‌خواهم زیر نظر آقای شجاعی که مربی صاحب سبکی است و در دوران بازی نیز شرایط فوق‌العاده‌ای داشته، پیشرفت کنم. بحث انتقال برایم همان موقع و بعد از پایان پنجره بسته شد و اکنون در هوادار به دنبال موفقیت هستم و فرصت بیشتری برای پیشرفت دارم.

دیدگاه‌ها