کد خبر : 2016327 | 03 اردیبهشت 1403 ساعت 13:49 | 36.8K بازدید | 52 دیدگاه

ال‌چیرینگیتو مدعی شد

ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند

ال‌چیرینگیتو دیشب ادعا کرد که هنوز رفتن ژاوی از بارسا قطعی نیست و او در صورت رفع برخی اختلافات ممکن است تغییر عقیده بدهد.

ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست دیشب بارسا از رئال در ال‌کلاسیکو، بسیاری کار ژاوی را تمام شده می‌دانند. در واقع خود او نزدیک به سه ماه پیش گفت که در پایان فصل از بارسا خواهد رفت و در نشست‌های خبری اخیر خود نیز روی این تصمیم پافشاری کرده است.

2013729

در حالی که به نظر نمی‌رسد او تغییر عقیده بدهد، کیم دومنک، خبرنگار نزدیک به بارسلونا، شب گذشته در ال‌چرینگیتو ادعای جالبی مطرح کرد. او گفت در صحبت با یکی از اطرافیان نزدیک ژاوی مطلع شده که هنوز جدایی او قطعی نیست و ژاوی همچنان دوست دارد به کارش در بارسا ادامه دهد. 

او که تا 2025 قرارداد دارد و بندی نیز به او اجازه تمدید تا 2026 می‌دهد، حتی بعد از شکست برابر پی اس جی و رئال مصمم‌تر برای ادامه کار شده ولی برای ماندن شروطی دارد که آنها برای در جلسه با خوان لاپورتا مطرح خواهد کرد.

مدیریت بارسلونا به دلایلی چون مشکلات اقتصادی تمایلی برای جدایی ژاوی ندارند و معتقدند او در حال حاضر بهتر از هر کسی می‌تواند بارسلونا را هدایت کند. لاپورتا سعی دارد هر طور شده ژاوی را منصرف کند و حال به نظر می‌رسد ژاوی نیز بی‌میل به ماندن نیست.

دیدگاه‌ها