کد خبر : 2017629 | 09 اردیبهشت 1403 ساعت 01:53 | 8.2K بازدید | 4 دیدگاه

انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، از قهرمانی زودهنگام تیمش در لیگ فرانسه خوشحال است.

انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی هفته سی و یکم لیگ فرانسه به مصاف لوهاور رفت و با نتیجه 3-3 به تساوی دست پیدا کرد.

پی‌اس‌جی در صورت برد در بازی امشب فاصله امتیازی با موناکو رده دومی را افزایش می‌داد و به قهرمانی زودهنگام دست پیدا می‌کرد.

با این تساوی قهرمانی پاری سن ژرمن حداقل برای یک هفته به تاخیر افتاده و لوئیس انریکه امیدوار است تیمش قهرمانی در لیگ فرانسه را قطعی کند.

پی‌اس‌جی اکنون 70 امتیازی است و موناکو 58 امتیاز به دست آورده است. اکنون تنها یک امتیاز دیگر می‌تواند قهرمانی آن‌ها قطعی کند و حتی اگر موناکو فردا شب نتواند لیون را شکست دهد، قهرمانی تیم انریکه را قطعی می‌کند.

لوئیس انریکه در مورد تساوی در بازی امشب گفت: "در این نوع مسابقات هیجان زیادی وجود دارد، اتفاقات زیادی می‌افتد، ما سه گل مقابل تیمی دریافت کردیم که بسیار کارآمد بود. در این مسابقه تحت فشار بودیم. هواداران از این نوع بازی‌ها رضایت دارند."

2015780

عملکرد تیم؟

ما چند اشتباه مرتکب شدیم اما موقعیت‌های زیادی داشتیم، تلاش زیادی کردیم، بازی را به خوبی تمام کردیم. می‌‌توان گفت که تقریباً قهرمان هستیم حتی اگر از نظر امتیازات هنوز به این نتیجه نرسیده باشیم.

احساس قهرمانی زودهنگام؟

ما از اینکه زودتر از موعد قهرمان شدیم، خوشحالیم. معتقدم زمانی که یک مربی بتواند قدرت خود، میل به جنگیدن و این واقعیت را که هرگز تسلیم نمی‌شود، به بازیکنانش منتقل کند، تیم بسیار خوبی شکل می‌دهد.

دیدگاه‌ها