کد خبر : 2017639 | 09 اردیبهشت 1403 ساعت 09:56 | 47.5K بازدید | 47 دیدگاه

حسرت مربی بزرگ: در حد بارسلونا نیستی!

هانسی فلیک، مربی آلمانی، علاقه زیادی به هدایت بارسلونا داشت اما نتوانست به خواسته‌اش برسد.

حسرت مربی بزرگ: در حد بارسلونا نیستی!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند ماه قبل و پس از شکست سنگین تیمش برابر ویارئال مدعی شده بود که قصد دارد در پایان فصل از نیمکت بارسلونا جدا شود و دیگر تصمیمی برای ادامه همکاری با مدیران این باشگاه ندارد.

همین موضوع باعث شد که شایعات بسیاری درباره انتخاب جانشین او از سوی مدیران بارسلونا به گوش برسد و نام چندین مربی بزرگ اروپایی در کنار نام بارسا توسط رسانه‌ها مطرح شود که یکی از آنها هم فلیک بود که گفته می‌شد علاقه زیادی به قبول هدایت این تیم دارد.

1988103

این مربی آلمانی که پیش از این موفق شده بود روی نیمکت بایرن مونیخ تجربه کسب شش‌گانه را به دست آورد، پس از کسب نتایج ضعیف به همراه تیم ملی آلمان و حذف از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که منجر به اخراج او از این تیم شد هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته بود.

اما مدیران بارسا در نهایت ژاوی را متقاعد کردند که به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، تایید کرده است که فلیک علاقه زیادی به هدایت بارسا داشت اما هرگز به جانشینی سرمربی جوان این تیم حتی نزدیک هم نشد و مدیران این باشگاه به هیچ وجه علاقه‌ای به همکاری با او نداشتند.

دیدگاه‌ها