کد خبر : 2017913 | 10 اردیبهشت 1403 ساعت 12:43 | 47K بازدید | 39 دیدگاه

اوضاع درام فاتی در برایتون

جانشین مسی در بن‌بست: کسی او را نمی‌خواهد

تجربه یک سال حضور قرضی آنسو فاتی در برایتون ناموفق بود در حالی که او در بارسا نیز جایی ندارد.

جانشین مسی در بن‌بست: کسی او را نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، فاتی تابستان گذشته با این هدف قرضی راهی برایتون شد که فرم خوبش را بازیابی کرده و بار دیگر به بارسلونا برگردد ولی او تا اینجای فصل در 28 بازی، 1027 دقیقه در زمین بوده و تنها 4 گل زده است. 

فاتی هرگز بازیکن ثابت برایتون هم نبوده نیست و با روبرتو دی زربی (مربی برایتون) مشکل دارد. او در فهرست بازی‌های اخیر برابر برنتفورد نیز نبود و جایی در ایده‌های مربی ایتالیایی ندارد. قطعا باشگاه انگلیسی برای تمدید او با بارسا وارد مذاکره نمی‌شود.

1920976

دیروز و در پایان بازی با بورنموث (شکست 3-0) وقتی از دی زربی در مورد آینده فاتی پرسیده شد، او جواب داد: «فصل بعد؟ فاتی بازیکن بزرگ و با استعدادی است ولی نمی‌دانم. بهتر است این را از مدیر ورزشی تیم سوال کنید.»

واقعیت این است که فاتی از برنامه‌های دی زربی خارج شده و در پایان فصل باشگاه انگلیسی برای دائمی کردن قرارداد او اقدام نخواهد کرد. فاتی به بارسا بر می‌گردد و باشگاه کاتالان نیز تمایلی برای حفظ او ندارد. در واقع جایی برای او در فاز تهاجمی نیست و یک انتقال قرضی و شاید قطعی می‌تواند بهترین راه حل برای بازیکنی باشد که قرار بود جانشین مسی شود و وارث پیراهن شماره 10 او نیز شده بود.

دیدگاه‌ها