کد خبر : 2017918 | 10 اردیبهشت 1403 ساعت 13:04 | 7.1K بازدید | 11 دیدگاه

هر هشت تیم مدعی هستند اما...

زائرکاظمینی: برای قهرمانی جام حذفی هم‌قسم شده‌ایم

بازیکن گل‌گهر سیرجان از اراده بالای این تیم برای فتح جام حذفی و صعود به لیگ قهرمانان صحبت کرد.

زائرکاظمینی: برای قهرمانی جام حذفی هم‌قسم شده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان که در پنج بازی اخیر خودش در لیگ برتر سه باخت تجربه کرده بود، در جام حذفی توانست با پیروزی قاطع مقابل فجر سپاسی راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. مسعود زائر کاظمینی زننده سومین گل سیرجانی‌ها، درباره صعود این تیم به خبرنگار ما گفت: هر هشت تیمی که در مرحله یک چهارم حضور دارند، مدعی قهرمانی محسوب می‌شوند. درست است که استقلال و پرسپولیس همیشه در لیگ مدعی هستند اما داستان قهرمانی در جام حذفی همیشه داستانش متفاوت است و به همین دلیل ما امیدواریم که بتوانیم در پایان فصل اتفاقی ویژه را رقم بزنیم.

گل سوم این تیم در حالی توسط زائر کاظمینی به ثمر رسید که اولین گل فصل این بازیکن برای تیم سیرجانی محسوب می‌شد. او در این باره توضیح داد: واقعیت این است که بعد از جدایی از ملوان و حضورم در گل‌گهر، فشار نسبتا زیادی روی خودم احساس می‌کردم. از طرفی با توجه به اینکه چند بازی اخیر نه تیم نتیجه گرفته بود و نه خودم توانسته بودم گل بزنم، همه تلاش خودم را به کار گرفته بودم و خدا را شکر در این بازی به هدفم رسیدم. از این بابت خوشحالم و امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهم.

وی درباره شرایط گل‌گهر توضیح داد: گل‌گهر هر سال برای رسیدن به آسیا می‌جنگد و نیم نگاهی به قهرمانی دارد اما متاسفانه در پنج شش هفته اخیر آنطور که باید نتیجه نگرفتیم و از رتبه‌های کسب سهمیه دور شدیم. حالا تنها امیدمان جام حذفی است و تمام مجموعه گل‌گهر هم‌قسم شدیم که این تورنمنت را فتح کنیم.

زائرکاظمینی در خصوص انتخاب باشگاه گل‌گهر به‌عنوان اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران خاطرنشان کرد: بحث اهدای عضو موضوعی است که باید عموم جامعه به درک درستی از آن برسند. اول از همه آرزو می‌کنم برای هیچکس چنین نیازی رخ ندهد ولی واقعیت این است که نیاز برخی خانواده‌ها در این ماجرا را نباید نادیده گرفت.

وینگر گل‌گهر درباره مصاف هفته بیست و پنجم این تیم با مس رفسنجان گفت: با توجه به هم‌استانی بودن دو تیم قطعا بازی سخت و حساسی خواهد بود. مس رفسنجان خوب نتیجه می‌گیرد و از وقتی آقا محرم آمده شرایطش خیلی خوب شده، منتها ما هم برای این بازی برنامه داریم و امیدوارم بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم.

دیدگاه‌ها