کد خبر : 2017974 | 10 اردیبهشت 1403 ساعت 16:04 | 2.6K بازدید | 2 دیدگاه

در لیگ و حذفی به رتبه‌ها و مراحل بالاتر فکر می‌کنیم؛

رحیمی: موفقیت شجاعی در هوادار قابل پیش‌بینی بود

محمدجواد رحیمی می‌گوید با مسعود شجاعی به مراحل بالاتر جام حذفی و رتبه‌های بالاتر جدول لیگ برتر فکر می‌کنند.

رحیمی: موفقیت شجاعی در هوادار قابل پیش‌بینی بود

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد رحیمی، مدیرعامل هوادار در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" در مورد شرایط تیم‌شان و رویارویی با گل‌گهر سیرجان در جام حذفی گفت: با مسعود شجاعی و بازیکنانی که داریم، هر انتظاری از این تیم می‌توانیم در جام حذفی و لیگ برتر داشته باشیم. از کیفیت تیم راضی هستیم و با جاه‌طلبی سرمربی جوان‌مان و بازیکنان و عوامل به اهداف‌مان می‌رسیم و دقیقا چنین پیش‌بینی را پیش از انتخاب و توافق با مسعود شجاعی کرده بودیم

رحیمی ادامه داد: شاید خیلی‌ها در پایان دور رفت هوادار را گزینه سقوط می‌دانستند اما الان شرایط فرق کرده و دنبال رتبه تک رقمی و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی هستیم. هماهنگی خوبی بین همه اعضای تیم وجود دارد و این باعث شده یک اتحاد مثال‌زدنی ایجاد شود و روحیه تعاملی به وجود آمده نویدبخش اتفاقات خوب است.

او در مورد ادامه همکاری با مسعود شجاعی، سرمربی جوان‌شان در فصل آینده گفت: برای فصل آینده برنامه‌های جدی داریم و با مسعود شجاعی ادامه می‌دهیم و برنامه‌ریزی خوبی خواهیم داشت. خیلی اهل صحبت کردن نیستم و سعی می‌کنم در سکوت و آرامش کار را پیش ببریم. به‌عنوان یک تیم کم حاشیه، بی‌طرفدار و تهران نشین توانستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم که تلاش می‌کنیم با حمایت‌های مالک مجموعه و زحمات تمامی ارکان تیمم ادامه‌دار شود و این تازه آغاز مسیر هوادار در فوتبال ایران است.

دیدگاه‌ها