کد خبر : 2018108 | 11 اردیبهشت 1403 ساعت 01:57 | 19.6K بازدید | 106 دیدگاه

حمله مربی والنسیا به داور: به‌نفع بارسا گرفتی!

روبن باراخا، سرمربی والنسیا، پس از شکست ۴-۲ مقابل بارسلونا، می‌گوید در صحنه گل دوم داور عمدا آفساید ستاره بلوگرانا را اعلام نکرده است.

حمله مربی والنسیا به داور: به‌نفع بارسا گرفتی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و والنسیا در چارچوب هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک به مصاف همدیگر رفتند که درنهایت بازی با نتیجه ۴-۲ به سود آبی‌اناری‌ها به پایان رسید. در این بازی مهمان با نتیجه ۴-۲ جلو بود تا اینکه مامارداشویلی، دروازه‌بان آنها، از زمین اخراج شد و بارسلونا بازی را در دست گرفت. گل دوم و تساوی میزبان در حالی با ضربه سر روبرت لواندوفسکی به ثمر رسید که فرمین لوپز در شرایط آفساید در مقابل دروازه‌بان ایستاده بود اما داور تشخیص داد که او مانع سنگربان والنسیا نشده و گل سالم اعلام شد. تصمیمی که با اعتراض شدید روبن باراخا در نشست خبری مواجه شد.

باراخا ابتدا در مورد عملکرد تیمش گفت: «به‌نظرم خوب بودیم. تا وقتی که یازده به یازده بودیم به خوبی بارسا را تحت فشار قرار دادیم و مقابل آنها به برتری رسیدیم.»

2016551

اگر ۱۰ نفره نمی‌شدید بازی را می‌بردید؟
نمی‌دانم اما به‌نظرم احتمال زیادی داشت که ببریم. قطعا شرایط در بازی ۱۱ به ۱۱ تغییر می‌کرد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم و اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم می‌توانستیم موقعیت‌های دیگری هم خلق کنیم.

در کنار زمین به گل دوم بارسا اعتراض داشتید؟
بله، در گل دوم که لواندوفسکی زد یک آفساید واضح وجود داشت. فرمین لوپز در آفساید است اما داور معتقد بود که او بر روی گل تاثیر نداشته و به نفع آنها تصمیم گرفت. به‌نظرم اگر این گل در زمین دیگر و برای تیم دیگر به ثمر می‌رسید داور آن را آفساید می‌گرفت.

دیدگاه‌ها