کد خبر : 2018440 | 12 اردیبهشت 1403 ساعت 18:26 | 102.6K بازدید | 33 دیدگاه

بیرانوند بالاخره به ترکیب برگشت؛

ترکیب پرسپولیس برای بازی سپاهان با سورپرایز ویژه

ترکیب پرسپولیس برای بازی حساس برابر سپاهان اعلام شد.

ترکیب پرسپولیس برای بازی سپاهان با سورپرایز ویژه

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل لیگ برتر، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان است. سرخ‌ها که در بازی رفت برابر زردپوشان شکست خورده بودند حالا به سه امتیاز کامل این بازی در کورس قهرمانی نیاز دارند.

پرسپولیس در این مسابقه دانیال اسماعیلی‌فر را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. وحدت حنانوف، علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه نیز به تازگی از بند مصدومیت رها شده‌اند.

2017061

*در چارچوب دروازه این تیم علیرضا بیرانوند قرار گرفته است. بیرو که با مصدومیت در تیم ملی مدت‌ها دور از دروازه بود پس از چهار بازی غیبت به ترکیب سرخ‌ها بازگشته تا هواداران پرسپولیس امیدواری زیادی به عملکرد خوب گلر اول‌شان داشته باشند.

*در غیاب دانیال اسماعیلی فر، وحدت حنانوف در دفاع راست پرسپولیس بازی می‌کند. گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی در قلب خط دفاعی بازی می‌کنند. عبدالکریم حسن نیز مدافع چپ سرخ‌هاست.

*مسعود ریگی و سروش رفیعی در خط هافبک پرسپولیس بازی می‌کنند. مهدی ترابی و اوستون ارونوف نیز وینگرهای پرسپولیس هستند.

* خط حمله پرسپولیس با بازگشت امید عالیشاه به فرمت اصلی خود برگشته و عیسی آل کثیر نیز در نوک خط حمله به عنوان مهاجم تخصصی بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس برای بازی سپاهان:
علیرضا بیرانوند، وحدت حنانوف، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

دیدگاه‌ها