کد خبر : 2018500 | 12 اردیبهشت 1403 ساعت 21:50 | 24.5K بازدید | 3 دیدگاه

دشان تایید کرد: ستاره فرانسوی به اِم‌اِل‌اِس می‌رود

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، در مصاحبه‌ای پیوستن اولیویه ژیرو به لیگ آمریکا را تایید کرد.

دشان تایید کرد: ستاره فرانسوی به اِم‌اِل‌اِس می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور اولیویه ژیرو در اروپا رو به پایان است. پس از دوران درخشانی که او را از مون‌پلیه به آرسنال، چلسی و میلان رساند، بهترین گلزن تاریخ فرانسه در پایان فصل از اروپا خارج خواهد شد.

قرارداد ژیرو با میلان در پایان فصل به اتمام می‌رسد و گزارش‌های گسترده حاکی از آن است که این بازیکن فرانسوی قرار است به هوگو لوریس، هم‌تیمی سابقش در تیم ملی، در لس آنجلس اف‌سی بپیوندد. در حالی‌که این انتقال هنوز رسمی نشده است، دیدیه دشان در مصاحبه‌ای در روز چهارشنبه این انتقال قریب‌الوقوع را تایید کرد.

سرمربی تیم ملی فرانسه که احتمالاً در یورو ۲۰۲۴ آلمان دوباره به ژیرو ایمان خواهد آورد، گفت: «اولیویه یک تصمیم مهم از نظر ورزشی و همینطور برای زندگی‌اش گرفته است. با وجود سن و تجربه‌اش، او هنوز انگیزه زیادی دارد.

2017162

او می‌خواهد به حرفه خود ادامه دهد اما در اِم‌اِل‌اِس و انتظارات کمتر نسبت به اروپا. البته این موضوع انتخاب‌های من در کوتاه‌مدت را تغییر نمی‌دهد، زیرا او تا پایان فصل در میلان خواهد بود.»

از صحبت‌های دشان می‌توان فهمید که او ممکن است در نظر داشته باشد پس از یورو ۲۰۲۴ ژیرو را به تیم ملی دعوت نکند. البته خود مهاجم نیز به احتمال خداحافظی از تیم ملی پس از مسابقات یورو اشاره کرده‌ است.

دیدگاه‌ها