کد خبر : 2018544 | 12 اردیبهشت 1403 ساعت 23:40 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)

لوکاس هرناندز، مدافع پاری سن ژرمن، در صحنه گل اول دورتموند از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد.

ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند و پاری سن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و این نیمه با برتری 1-0 تیم آلمانی به پایان رسید.

دورتموند که در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک از حمایت ویژه طرفدارانش برخوردار بود فشار زیادی روی دروازه پی‌اس‌جی وارد کرد تا اینکه در دقیقه 36 به گل رسید.

2017225

نیکو اشلوتربک از خط دفاعی دورتموند متوجه درخواست نیکلاس فولکروگ در زمین حریف شد و با ارسال بلند توپ را به نیمه پی‌اس‌جی فرستاد.

لوکاس هرناندز در نقش مدافع میانی پس از فرود توپ روی زمین در کورس با مهاجم دورتموند تلاش کرد تا مانع از گلزنی او شود اما فولکروگ با ضربه محکم پای راست توپ را از کنار جانلوئیجی دوناروما عبور داد و تیمش را پیش انداخت.

2017227

هرناندز در آخرین لحظه تلاش برای توپ ربایی از فولکروگ، زانوی چپش را روی زمین ستون کرد و برخورد بازیکن حریف با او باعث شد که زانوی او رو به داخل تحت فشار قرار بگیرد و موجب آسیب دیدگی شود.

2017229

درحالیکه طرفداران دورتموند این گل مهم را جشن می‌گرفتند هرناندز برای لحظاتی روی زمین بود و پس از مداوا و بازگشت به جریان بازی، نتوانست از درد زیادی بازی ادامه دهد.

مدافع پی‌اس‌جی در دقیقه 42 با لوکاس برالدو جوان تعویض شد تا لوئیس انریکه برخلاف میل خود در دقایق پایانی نیمه اول این بازی حساس به اجبار یک تعویضش را خرج کند.

دیدگاه‌ها